וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכדורגלן יצא לארה"ב ונעלם. אשתו זרקה אותו אחרי 19 שנה

אמיל פורסברג עזב את לייפציג בדצמבר לטובת ניו יורק רד בול. זוגתו במשך 19 שנה טוענת שהוא ניתק כל קשר מאז: "מקווה שאתה נהנה ושזה שווה לך את הגירושים"

תקציר: שבדיה - אלבניה 0:1/ספורט1

זה לא סוד שאמיל פורסברג בן ה-32, מכוכבי נבחרת שבדיה ור.ב. לייפציג עד שבדצמבר האחרון עזב לניו יורק רד בולס מה-MLS, חווה נסיגה ביכולתו. הבעיה הגדולה היא שלטענת פוסט שפרסמה אתמול (שני) אשתו, בזמן שהוא התכונן למשחק הידידות בו ניצחה שבדיה 0:1 את אלבניה, הוא ייתכן שחווה קשיים גם מחוץ למגרש - והסיפור האחרון שיוביל לגירושים מזוגתו ב-19 השנים האחרונות ממחיש עד כמה.

לפי הפוסט שפרסמה שנגה פורסברג, כדורגלנית בעברה, אשתו של אמיל ואם שני ילדיהם, היא הגישה בקשה להתגרש מהכוכב וזאת מכיוון שהוא עושה לה ולילדיו 'גוסטינג', משמע נעלם מחייהם בין רגע מאז שעבר לניו יורק - מהלך שעליו הוא כלל לא עדכן אותם מראש והם למדו עליו דרך אמצעי התקשורת.

הפוסט של שנגה פורסברג בדצמבר על המעבר לניו יורק

"דרכינו נפרדות, ואלה מילים שלעולם לא חשבתי שאומר אחרי 19 שנים ביחד ושני ילדים", כתבה שנגה בפתיחת הפוסט באינסטגרם, "מילים שעדיין לא מרגישות אמיתיות. אהבתי אותך יותר מכל דבר אחר ותמיד תמכתי בך, אבל גם לאהבה יש גבולות. האהבה הכי גדולה שלי היא הילדים שלי ואני רוצה שהם ידעו את ערכם בדיוק כמו שאני יודעת את ערכי. להפוך למובן מאליו ולהיזנח זו לא אהבה. התחלה חדשה בניו יורק זו כנראה גם הייתה התחלה חדשה בשבילך ובשבילך חייך. זה פשוט היה ככה. אני לא ידעתי על זה מראש, אבל זה במהרה הכאיב לי מאוד. קראנו בעיתונים על כך וראינו ש'אתה נהנה מכל רגע'. יש לך גם תוכניות לעתיד, אבל גם עליהם לא ידענו".

עוד כתבה שנגה: "אפילו העיתונאים ידעו על כך כי אתה מדבר איתם יותר מאשר עם המשפחה שלך בחודשים האחרונים. אתה לא מתקשר איתנו בכלל, פרט לכך שאתה מתעקש שאתה לא יכול להסביר את מעשייך. נתת לזמן לעשות את שלו בכך שעשית 'גוסטינג' ונעלמת למשפחה שלך. מקווה שבעתיד תוכל להראות כבוד ולהתחשב באנשים אחרים. אמשיך לשים את הילדים בראש סדר העדיפויות ולמענך אקווה שאתה לא מתחרט על מעשייך ושהחיים החדשים שלך בניו יורק שווים את הגירושים ואת הדרך שבה אתה מתנהג לילדייך ולאמא שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully