וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביגול הברזילאי ניסה לזייף בדיקת סמים והושעה לשנתיים מכדורגל

מי שנחשב בעבר לילד פלא, נרכש על ידי אינטר וחזר לדרום אמריקה עקב כישלון מקצועי באיטליה ובפורטוגל, הואשם בניסיון שיבוש מהשנה שעברה. החלוץ יערער על ההחלטה

תקציר: אנגליה - ברזיל 1:0, שער ניצחון של אנדריק בבכורה/ספורט1

גבריאל ברבוסה, החלוץ הברזילאי שידוע בעיקר בתור "גביגול" וזכור בעיקר בתור הרכש הנוצץ של אינטר ששילמה עבורו כ-30 מיליון יורו ב-2016 וזכתה ממנו לשער אחד בלבד, לאחר מכן הושאל לבנפיקה הפורטוגלית וגם שם נכשל עד שב-2020 חזר סופית לפלמנגו הברזילאית, המדינה היחידה בה הצליח על הדשא, הושעה הערב (שני) לשנתיים לאחר שהורשע בניסיון זיוף בדיקת סמים.

בברזיל מדווחים שהחלוץ בן ה-27, שבשנים האחרונות זכה עם פלמנגו כמעט בכל תואר אפשרי כולל בגביע הליברטדורס, זייף את בדיקת השתן שלו ב-8 באפריל 2023. נטען כי באותו יום כל שחקני הקבוצה באימון התבקשו לעבור את הבדיקה, אבל הוא היה היחיד שהחזיר את תוצאותיה בניגוד להנחיות ומכאן שעלו החשדות כי זייף את הבדיקה.

שחקן פלמנגו, גביגול. רויטרס
זייף את הבדיקה? גביגול/רויטרס

לפי החוק בברזיל, כל ניסיון לשבש את הליך הבדיקה משמעותו הרחקה מיידית שיכולה להסתיים גם בעונש של עד ארבע שנים מאסר בפועל. החלוץ מתכוון לערער על השעייתו, אבל בכל מקרה החל מהשבוע הבא, מה-1 באפריל, לא יוכל לשחק כדורגל כל עוד לא יצליח להפוך את ההחלטה להענישו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully