וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמרו על הבית: ניצחונות לאליצור רמלה ולהפועל לב ירושלים

סדרות חצי הגמר בליגת הנשים יצאו לדרך, רבר וסימס כיכבו בניצחון 74:85 על מכבי רמת גן והאדומות מהבירה השלימו מהפך ב-79:87 על מכבי אשדוד

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 25.3/ספורט1

שתי סדרות חצי הגמר בליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל יצאו הערב (שני) לדרך, כשאליצור רמלה הזיעה הרבה לפני שגברה על מכבי רמת גן, בזמן שהפועל לב ירושלים נזקקה למהפך מדהים כדי לגבור על היחידה הנחושה מאשדוד.

אליצור רמלה - מכבי רמת גן 74:85

המשחק שפתח את שלב חצי גמר הפלייאוף נראה כמו המשך ישיר למתרחש בליגה: מצד אחד רמלה, האלופה והמוליכה הבלתי מעורערת של העונה הסדירה, הייתה חדה יותר ובעיקר בעלת ביטחון עצמי. לעומתה, מכבי רמת גן, על שלל חיסוריה, שגרמו לה להגיע לפלייאוף רק ברגע האחרון של העונה, פתחה בהחטאות של זריקות קלות ולמרות זאת מחקה פיגור גדול וירדה להפסקת המחצית ב-40:40. רמת גן אף הפכה, אבל דווקא כשג'ני סימס ירדה לספסל, רמלה רצה בחזרה ועלתה ל-53:60 בתום הרבע השלישי. בהמשך ישיר לכך, פתיחת הרבע הרביעי הייתה כנראה נקודת השבירה של רמת גן, שנראתה כמי שהאוויר שלה מתחיל להיגמר והנחיתות מתחת לסלים ובעומק בספסל בלטו יותר ויותר.

קלעו לרמלה: רבר 23, סימס 22, ג'קסון 18, רוטברג 10, גוט 6, לביא 5, וטורי 1.

קלעו לרמת גן: אייזנר 23, בל 19, אורו-נילי 8, חתוקאי 8, שלום 7, ברמן 7, קסנטיני 2.

הפועל לב ירושלים. דני מרון
ירושלים יצאה מבור עמוק לניצחון חשוב/דני מרון

הפועל לב ירושלים - מכבי בנות אשדוד 79:87

בניגוד לכושר הנפלא שלה בשבועות האחרונים, שאיפשר לה להשלים 11 ניצחונות ליגה וזכייה בגביע המדינה, הפועל לב ירושלים הגיעה לפלייאוף הראשון בתולדותיה כשהידיים ברבע הראשון קצת רועדות לה. שתי השחקניות המרכזיות בשבועות האלה, שיר תירוש ואליסה ברון, לא מצאו את עצמן מול ההגנה ההרמטית שהציבה שירה העליון, ואשדוד נראתה מוכנה יותר מבחינה מנטלית לשלבים המכריעים של העונה. הניסיון של כל שחקניות החמישייה העלה את כולן על לוח התוצאות ובשיא עמד היתרון על 4:17 לאורחות. עם זאת, הזרות של ירושלים נכנסו לעניינים לקראת סיום הרבע הראשון והורידו את הפיגור ל-24:15. ירושלים התקרבה במהלך הרבע השני ונראתה שיצאה מההלם הראשוני, אבל אלה היו הישראליות המנוסות של אשדוד שידעו לשמור עבורה על מרווח ביטחון. תחילה טל יעקב, שהציגה מחצית כמעט מושלמת עם 13 נקודות ב-71 אחוזים, ולאחר מכן טל לב, שהשתמשה בניסיון שלה כדי לעצור בכל פעם את הניסיון של ירושלים לייצר מומנטום. 32:44 לאשדוד בהפסקה.

ירושלים חזרה שונה למחצית השנייה, כשתירוש חזרה להיות השחקנית הדומיננטית שאנחנו מכירים מהשבועות האחרונים. הגארדית הירושלמית סיימה את הרבע השלישי עם 21 נקודות שסחפו את האדומות לרבע שלישי התקפי נפלא ולקיזוז הפיגור ל-61:59 מינימלי. שלשה שלה בתחילת הרבע הרביעי השלימה את המהפך בדרך ליתרון דו-ספרתי. אשדוד לא ויתרה והייתה קרובה לבצע קאמבק משלה, אבל הנחישות והניסיון של ברון עשו את ההבדל עבור ירושלים, שיוצאת מבור עמוק, מנצחת 79:87 ועולה ל-0:1 חשוב בסדרת חצי הגמר.

קלעו לירושלים: תירוש 33, ברון 21, קארי 15, ריצ'ארדסון 11, כיוף 3, קבדה 2, סנואו 2.

קלעו לאשדוד: ויויאנס 24, יעקב 17, קארש 13, הארט 12, לב 11, רווח 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully