וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון אמסלם: "הפועל תל אביב צריכה לעשות סוויץ' ולשנות גישה"

כדורסלן העבר שנחשב לאחד הסמלים הגדולים בתולדות האדומים, אמר על האלימות הקשה מצד האוהדים בריאיון ב-103FM: "אלו דברים שלעולם לא קרו, יש קו שלא חוצים"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 25.3/ספורט1

בתחילת חודש אפריל צפויה עיריית תל אביב־יפו לקיים טקס הוקרה לספורטאי עבר גדולים, זאת באמצעות רשות הספורט העירונית. בין הזוכים להוקרה נמנה שמעון אמסלם, מכוכבי הפועל תל אביב בכדורסל בכל הזמנים וקפטן הקבוצה לשעבר. בשיחתו עם רון קופמן ומשה פרימו ב־103fm, סיפר על תחושותיו בעקבות המעמד המרגש.

"זו מחווה מדהימה של עיריית של אביב, זה היכל התהילה שנכנסו לשם מגדולי הספורטאים", טען. "זה כבוד גדול, בטח כמייצג של הצד האדום של הכדורסל בתל אביב. במיוחד כילד שהגיע משדרות, והעיר הזאת חיבקה אותו אל חיקה. גם לי, גם למשפחה, גם להפועל תל אביב, זה כבוד גדול. צריך לקבל את זה בענווה ובתודה, ולחבק את כל מי שהיה חלק מהבחירה הזאת. תודה לעיריית תל אביב על הכבוד ועל ההערכה, זה ממש לא מובן מאליו".

שמעון אמסלם. שלומי גבאי
"הפועל תל אביב צריכה לעשות סוויץ' ולשנות גישה"/שלומי גבאי

האזינו לריאיון עם שמעון אמסלם

על תופעת האלימות במהלך המשחקים, ההולכת וגוברת במהלך השנים האחרונות ואולי הגיעה לשיא במשחק נגד הפועל חיפה, אמר: "האלימות הייתה מרומזת. אף פעם זה לא גלש למקומות הללו. היה חיבור בינינו לבין הקהל. אני לא רוצה לסנגר על משהו שאני לא מסכים איתו כל פעם שקורה משהו רע. יש קו שלעולם לא חוצים - להרים יד, לרדת לפרקט, אלה דברים שמעולם לא קרו. הפועל תל אביב צריכה לעשות סוויץ' ולשנות גישה", קרא אמסלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully