וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודריק העלה את אוקראינה ליורו, גאורגיה ופולין העפילו בפנדלים

מהפך מאוחר העניק לאוקראינים 1:2 על איסלנד. גאורגיה עלתה לראשונה אי פעם אחרי ניצחון על יוון, פולין עברה את ויילס

תקציר: נבחרת אוקראינה מעפילה ליורו 2024 אחרי ניצחון 1:2 על נבחרת איסלנד בגמר הפלייאוף/ספורט1

תמונת העולות ליורו 2024 הושלמה הערב (שלישי), בתום שלושת משחקי גמר הפלייאוף. 21 נבחרות הבטיחו את מקומן בטורניר בשלב המוקדמות (20 + גרמניה המארחת) ושלושת הכרטיסים הנותרים חולקו היום. גאורגיה קטפה את הראשון ביניהם עם ניצחון על יוון בפנדלים, בערב דרמטי במיוחד בטביליסי. מאוחר יותר אוקראינה הצטרפה בזכות מהפך נגד איסלנד ואת הכרטיס האחרון אספה פולין - אחרי דו קרב פנדלים עם ויילס בקרדיף.

תמונת הבתים המלאה ביורו 2024, כולל התאריכים והשעות

שחקני נבחרת אוקראינה חוגגים עם מיכאילו מודריק. רויטרס
עוד מהפך, עוד ניצחון מאוחר. שחקני אוקראינה/רויטרס

אוקראינה - איסלנד 1:2

כמו נגד בוסניה בחצי הגמר, גם הפעם אוקראינה הפכה פיגור 1:0 לניצחון 1:2 והיא שוב כבשה בדקות הסיום. אלברט גודמונדסון שכיכב נגד ישראל עם שלושער, העלה את איסלנד ליתרון בוורוצלאב, אבל ויקטור ציגנקוב איזן ומיכאילו מודריק כבש שער ניצחון יקר בדקה ה-84. אוקראינה מעפילה לטורניר יורו בפעם הרביעית ברציפות, האיסלנדים יצפו בטלוויזיה. אוקראינה תשחק בבית ה' עם בלגיה, סלובקיה ורומניה.

דקה 30: גול! גודמונדסון התגבר על שני שחקנים בקלילות ומכ-20 מטר בעט בשמאל, בחצי גובה, לפינה של לונין. 0:1 לאיסלנד.

דקה 54: גול! אוקראינה יצאה למתפרצת, ציגנקוב קיבל בימין, התקדם, חתך למרכז וברגל שמאל בעט שטוח לפינה הרחוקה. 1:1.

דקה 84: גול! סודאקוב קיבל מציגנקוב והעביר למודריק, ושחקן צ'לסי בעט כדור שטוח, מסובב ומדויק לפינה הרחוקה. ואלדימארסון נכנע, 1:2 לאוקראינה.

עוד בוואלה!

יורו 2024: לוח המשחקים המלא של חגיגת הכדורגל של אירופה

לכתבה המלאה
שוער נבחרת גאורגיה, גיורגי ממרדשווילי. רויטרס
ממרדשווילי וגאורגיה באליפות אירופה/רויטרס

גאורגיה - יוון 2:4 בפנדלים (0:0 בתום 120 דקות)

הישג ענק לגאורגיה, שחגגה העפלה ראשונה אי פעם לאליפות אירופה. אחרי סיום דרמטי וניצחון בפנדלים, אלפים ירדו מהיציעים וצהלו על כר הדשא באצטדיון על שם בוריס פאיצ'דזה בטביליסי. גאורגיה תשחק ביורו בבית ו', עם פורטוגל, צ'כיה וטורקיה.

חביצ'ה קברצחליה הוחלף בעיצומה של ההארכה ולא בעט בדו קרב מהנקודה הלבנה, אבל החברים שלו עשו את העבודה. גיורגי ממרדשווילי עצר פנדל של טאסוס בסאקטס, ז'ורז' מיקוטאדזה בעט החוצה מנגד, אבל יורגוס יקומאקיס החמיץ את המסגרת בעצמו. שאר הבועטים היו מדויקים והקשר ניקה קבקבסקירי בעט את הפנדל המכריע, קבע 2:4 ורץ לחגוג עם החברים.

עוד לפני הפנדלים המשחק היה חלש ברובו וכמעט נטול הזדמנויות, התעורר קצת בהארכה, אבל הסתיים ללא שערים. שתי הנבחרות הציגו הרבה מאוד נחישות ומחויבות, אבל מעט מדי איכות בשביל לכבוש ולנצח. בעיטה חופשית מסוכנת של קברצחליה בדקה ה-45 נהדפה על ידי אודיסאס ולחודימוס והשוער היווני גם סיפק הצלות מצוינת בהארכה אחרי בעיטות של של זוריקו דוויטשווילי וגיורגי ציטיאשווילי. בצד השני, קוסטאס מברופאנוס נגח כדור אדיר למשקוף בדקה ה-102.

צפו בתקציר הניצחון של גאורגיה

תקציר: נבחרת גאורגיה מעפילה לראשונה בתולדותיה ליורו 2024 אחרי ניצחון בפנדלים 2:4 על יוון/ספורט1
שחקן נבחרת ויילס, דניאל ג'יימס, אחרי החמצת פנדל נגד פולין. רויטרס
החמיץ את הפנדל האחרון. ג'יימס/רויטרס

צפו בתקציר הניצחון של פולין

צפו בתקציר: פולין עלתה ליורו 2024 אחרי שגברה בפנדלים על ויילס/ספורט1

ויילס - פולין 5:4 בפנדלים (0:0 בתום 120 דקות)

פולין נראתה רע במוקדמות היורו, אבל לקחה את ההזדמנות השנייה בשתי ידיים ועלתה לאליפות אירופה חמישית ברציפות. ויילס קיוותה שהדחיפה של הקהל בקרדיף תעזור לה להעפלה שלישית ברציפות, אבל נותרה שבורת לב אחרי דו קרב פנדלים, בו דניאל ג'יימס היה היחיד שהחמיץ.

רוברט לבנדובסקי, סבסטיאן שימנסקי, פז'מיסלב פרנקובסקי, ניקולה זאלבסקי וקשישטוף פיונטק כבשו בזה אחר זה עבור פולין. בן דייויס, קיפר מור, הארי וויליאמס וניקו וויליאמס הבקיעו מנגד, אבל במצב של 4:5 לפולין, וויצ'ך שצ'סני הדף את הבעיטה של דניאל ג'יימס והאורחת פצחה בחגיגות. פולין תשחק בבית ד' עם צרפת, הולנד ואוסטריה.

המשחק בקרדיף אמנם לא הניב שערים, אבל היה אינטנסיבי, התנהל בקצב מהיר וכלל כמה מצבים טובים מאוד (וגם שער וולשי שנפסל בצדק בגלל נבדל). וויצ'ך שצ'סני סיפק הצלה לפנתאון אחרי נגיחה מסוכנת של קיפר מור ובצד השני יקוב פיוטרובסקי הפציץ ופספס את המסגרת. ההגנה המארחת הצליחה לעצור את רוברט לבנדובסקי, אבל ההתקפה לא כבשה והמשחק נגרר לפנדלים. כריס מפאם המארח הורחק בדקה ה-120.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully