וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הלחמי ביקש כי מנהלת הליגה תתחשב בנבחרת לקראת חלון נובמבר

25.3.2024 / 16:43

מאמן נבחרת ישראל נפגש עם הוועדה המקצועית של איגוד הכדורסל וסיפר כי ההכנה הקצרה שנבעה מלוח המשחקים של ליגת העל, פגעה בנבחרת בחלון פברואר. המאמן ייצא לפגוש בחו"ל את מדר, יעקב וזיו

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 25.3/ספורט1

מאמן נבחרת ישראל אריאל בית הלחמי, הגיע היום (שני) לוועדה המקצועית של איגוד הכדורסל בראשות עמוס פרישמן, מי שעתיד להיבחר בעוד קצת יותר מחודש לתפקיד יו"ר האיגוד החדש, כדי לעדכן על פעילות הנבחרת אחרי חלון פברואר. כזכור בחלון זה ניצחה ישראל את פורטוגל, ולאחר מכן הפסידה לסלובניה.

מאמן נבחרת ישראל אריאל בית הלחמי עם שרון דרוקר. איגוד הכדורסל, אתר רשמי
בית הלחמי וצוותו. ביקש להתחשב בצרכיו לקראת חלון נובמבר/אתר רשמי, איגוד הכדורסל

"המאמן סיפר על הכנה שהיתה קצרה מתמיד ולמעשה הנבחרת נפגשה, לראשונה בתולדותיה, בנמל התעופה וקיימה אימון ראשון יומיים לפני המשחק נגד פורטוגל, מה שפגם באיכות המשחק ובהכנה", נכתב בהודעת האיגוד, "המאמן ביקש שלקראת חלון חודש נובמבר, מנהלת הליגה תתחשב בצרכי הנבחרת ותאפשר הכנה ארוכה יותר, מכיוון שגם אז המשחק הראשון יהיה בחוץ נגד אוקראינה".

הוועדה המקצועיח אישרה לבית הלחמי, לצאת לבקר את שחקני הנבחרת שמשחקים בחו"ל, ים מדר, נועם יעקב ויפתח זיו. כזכור, לפני מספר חודשים ביקרו בית הלחמי ומנהל הנבחרת מוטי דניאל את דני אבדיה בוושינגטון בביקור שכלל גם פגישות עם אנשי המקצוע של הוויזארדס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully