וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם במכבי חיפה: "כנראה שרוצים אליפות צהובה"

25.3.2024 / 15:54

אנשי המועדון, ובעיקר השחקנים, רותחים על אי החזרת הנקודה שהופחתה: "סגרו את סיפור האליפות כמעט לחלוטין, יש קבוצות שאפשר לפגוע בהן וקבוצות שלא נוגעים בהן"

ערעור מכבי חיפה, בית"ר ירושלים והפועל תל אביב בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל/צילום: שלומי גבאי. עריכת וידאו: ניר חן

זעם במכבי חיפה על ההחלטה של בית הדין העליון שלא להחזיר את הנקודה שהופחתה לקבוצה. לולא שתי הנקודות שהופחתו לירוקים העונה בסך הכל, הפער בצמרת היה עומד על חמש נקודות ושני משחקים הבדל ממכבי תל אביב, אולם אחרי דחיית הערעור היום, ההפרש נותר על שבע נקודות ושלושה משחקים. בחיפה כועסים כאמור על ההחלטה וחלק משחקני המועדון אף משוכנעים שמדובר ביד מכוונת: "יש קבוצות שאפשר לפגוע בהן ויש קבוצות שלא נוגעים בהן", אמר אחד משחקני האלופה, "עוד הרבה שנים ייקח עד שקבוצות ואוהדים יחזרו לתת אמון במוסדות, כי כרגע הוא אפסי".

שחקן נוסף בקבוצה התייחס גם כן: "במקום שסיפור האליפות יהיה פתוח בית הדין גרם לו להיות כמעט סגור לחלוטין. זו פשוט שערורייה".

דולב חזיזה הגיב בעמוד האינסטגרם שלו: "מגיע לכדורגל שלנו הרבה יותר מזה. זה לא משנה את מי אתה אוהד ולאיזה קבוצה אתה שייך. הורדת ניקוד זה לא הפתרון".

סטורי של דולב חזיזה. אינסטגרם, צילום מסך
תגובת דולב חזיזה להחלטת בית הדין/צילום מסך, אינסטגרם

במכבי חיפה אמרו שלא הופתעו וידעו שיש סיכוי שבית הדין יחליט כך, זאת למרות שלמכבי תל אביב הוחזרה הנקודה שהורדה לה בעקבות אירוע שלטענת הירוקים חמור יותר: "כנראה שרוצים אליפות צהובה", אמר גורם במועדון מהכרמל. "אירוע חמור בהרבה נגמר בזיכוי והאירוע שלנו, למרות כל הטיעונים ולמרות שכבר הורדה לנו נקודה אחת מהעונש על תנאי בתחילת העונה, לא נגמר בזיכוי. אז כבר אין מה לומר".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully