וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור שלא סופר: היום בו דייגו מראדונה "שיחק" בריאל מדריד

הוא היה על סף חתימה אצלה מספר פעמים, ופלורנטינו פרס אמר ש"הכתם היחיד שלו בקריירה" זה שלא שיחק במדיה, אבל בכל זאת היה רגע אחד קסום

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 25.3/ספורט1

השפעתו חוצת הגבולות של דייגו מראדונה בעולם הכדורגל זיכתה אותו בהערצה גם מצד היריבות. כך למשל קרה בריאל מדריד, שאף הייתה קרובה להחתים אותו ביותר ממקרה אחד. בימים האחרונים נחשף סיפור על היום בו מראדונה "שיחק" במועדון הפאר מבירת ספרד.

לקראת המפגש עם נבחרת ארגנטינה, מאמן נבחרת אל סלבדור דויד דוניגה ששיחק בקבוצת הנוער של ריאל מדריד, שיתף בזיכרון שלו מהפנומן מ-1995. באותה שנה שימש מראדונה כמאמן ראסינג קלוב וביקר במתקן האימונים של ריאל. "חיכינו בחדר ההלבשה לתחילת האימון, ופתאום הודיעו לנו 'מראדונה הגיע לפה הרגע!'", שחזר דוניגה, כשסיפר כיצד כל הקבוצה רצה למגרש כדי לפגוש את מראדונה, ששיחק עם הצעירים ובעט להם פנדלים.

"התמזל מזלי לראות אותו בברנבאו. אני מעריץ אותו, כי הזיכרונות הראשונים שלי קשורים למונדיאל 1986 הקסום כל כך עבורו ועבור ארגנטינה", המשיך מאמן אל סלבדור.

דייגו מראדונה חוגג ניצחון של ברצלונה באולד טראפורד על מנצ'סטר יונייטד ב-1983. GettyImages
שיחק בכלל בברצלונה, אבל העריצו אותו גם בריאל מדריד. מראדונה/GettyImages

במשך חייו מראדונה ערך עוד ביקורים במתקניה של ריאל מדריד, כולל פגישה ב-2005 עם הנשיא פלורנטינו פרס, שאמר על הגאון כי "הכתם היחיד בקריירה שלו זה שהוא לא שיחק בריאל מדריד". אז לפחות הוא להטט כמה דקות במגרש האימונים שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully