וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכבי ת"א לא מפסיקה לנצח", ועכשיו המספרים מראים בדיוק למה

הצהובים נמצאים בעיצומו של רצף מרשים, באירופה עוקבים בהתלהבות והסטטיסטיקה מראה: הם סוף סוף הופכים לקבוצת הגנה ראויה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.3/ספורט1

46 ימים עברו מאז ההפסד האחרון של מכבי תל אביב, 105:91 לאנאדולו אפס. מאז הצהובים נכנסו לכושר נהדר, ניצחו 14 משחקים ברציפות בכל המסגרות, ואחרי שסימנו וי אמש מול קרית אתא, הם העמידו את רצף הניצחונות שלהם בליגת העל 12.

"מכבי תל אביב הלוהטת לא מפסיקה לנצח", כתבו אמש באתר "יורוהופס", ובתקשורת הספרדית ציינו ש"מכבי תל אביב נראית בכושר מצוין לפני המשחק מול ולנסיה", שייערך ביום רביעי.

אז מה עומד מאחורי התקופה הטובה של קטש ושחקניו? במילה אחת: הגנה. הסטטיסטיקות המתקדמות מראות שבחודש האחרון, במחזורים 27-31 ביורוליג, מכבי תל אביב מציגה את ההגנה השנייה בטיבה במפעל, עם ספיגה של 106 נקודות בלבד פר 100 פוזשנים. רק אולימפיאקוס עם 105.6 נקודות פר 100 פוזשנים, הציגה בחודש האחרון הגנה טובה יותר. פנאתינייקוס עם 107.9, מדורגת שלישית אחרי אולימפיאקוס ומכבי תל אביב.

אנטוניוס קליבלנד, מכבי תל אביב. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
אחד האחראים לשדרוג ההגנתי. אנטוניוס קליבלנד/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media
ווייד בולדווין מכבי תל אביב. FCBB/Johannes Ritter, אתר רשמי
ה-אחראי לשיפור גם בצד ההתקפי. וויד בולדווין/אתר רשמי, FCBB/Johannes Ritter

מדובר בשדרוג משמעותי מאוד ביחס לחודשים קודמים. עונתית, מדורגת במקום ה-13 בלבד ביורוליג, עם 117.1 נקודות פר 100 פוזשנים.

גם בצד ההתקפי עשו הצהובים קפיצה קטנה. לאורך העונה הם דורגו במקום החמישי ביורוליג עם 118 נקודות פר 100 פוזשנים, ובחודש האחרון הם כבר עומדים על 126.4 נקודות, שהציבו אותם בתקופה הזו במקום השלישי מבין הקבוצות במפעל, אחרי פנרבחצ'ה ואנאדולו אפס.

האחראי העיקרי לשיפור גם בצד ההתקפי הוא ווייד בולדווין, שבחצי השני של העונה מוביל את היורוליג בייצור נקודות לקבוצה (מספר הנקודות האישיות שלו + מספר הנקודות שייצר כתוצאה מאסיסטים. בחצי השני של העונה בולדווין היה אחראי ל-33.1 נקודות פר משחק, מעל מייק ג'יימס (29.7) ושיין לארקין (29.3).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully