וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לקרוא לי 'מכורה למין' זו אלימות פסיכולוגית"

25.3.2024 / 11:56

מליסה סאטה רותחת על התקשורת שהאשימה את הפעילות המינית שלה עם מתאו ברטיני בפציעה שלו, ולבסוף גם בפרידה ביניהם: "משתמשים בי כשעיר לעזאזל. איך בדיוק העיתונאים אבחנו שאני 'מכורה למין'?"

תקציר: אינטר - נאפולי 1:1/ספורט1

כחודש אחרי ש"הואשמה" שהיא "מכורה לסקס" ולכן מתאו ברטיני נפרד ממנה, הדוגמנית האיטלקייה מליסה סאטה מספקת תשובה ומבקרת את כלי התקשורת הפולשניים.

ברטיני סיפר לפני כחודש שהוא נפרד מהדוגמנית שבעבר הייתה בזוגיות עם כדורגלני העבר כריסטיאן ויירי וג'ון קארו. פריצתה לתודעה התרחשה ב-2012 כשהיא סיפרה על הקשר עם קווין פרינס בואטנג שהוא "תמיד פצוע כי אנחנו מקיימים יחסי מין בין שבע לעשר פעמים בשבוע".

"מעציב אותי שאני מגיעה לכאן וצריכה לדבר על נושאים כאלה", אמרה אתמול (ראשון) כשהתארחה בתכנית טלוויזיה, "אני בדרך כלל מנסה לשמור על איפוק, אבל שאלתי את עצמי 'למה אני צריכה לשתוק במקרה הזה'? חשבתי לא לדבר, בשביל הבן שלי, אבל מצד שני אני לא צריכה להסתובב עם רגשות אשם. הייתי בת 25 בזוגיות כשהייתי בזוגיות עם קווין פרינס בואטנג ובכל פעם שמשהו לא עבד, השתמשו בי כשעיר לעזאזל. מאז זה ככה".

סאטה הוסיפה: "השנה כבר חצו עוד גבול ואמרו עלי כל מיני דברים. איך אנשים כותבים דבר כזה? אלו החיים האישיים שלי. איך בדיוק העיתונאים אימתו את מה שהם כתבו עליי, הם היו איתי באותו בית? אני בחורה נורמלית, אבל כנראה שככל שאני מדברת פחות, הדברים שכותבים עלי רק הופכים ליותר ויותר גרועים. מכורה לסקס? לכתוב עלי דבר כזה זו אלימות פסיכולוגית. זה קורה גם לנשים אחרות, שופטים אותן - אפילו בתוך הבית שלהן. תמיד יש מה להגיד על איך שהן מתלבשות, איך שהן מסדרות את השיער...".

הדוגמנית האיטלקייה מליסה סאטה, בת זוגו לשעבר של הטניסאי מתאו ברטיני. Jacopo Raule, GettyImages
הדוגמנית האיטלקייה מליסה סאטה, בת זוגו לשעבר של הטניסאי מתאו ברטיני/GettyImages, Jacopo Raule

עד לא מזמן, ברטיני היה בשיאו והגיע עד למקום השביעי בדירוג העולמי, כאשר בכל אחד מארבעת טורנירי הגרנד סלאם הוא הצליח להעפיל לכל הפחות לרבע הגמר, ובווימבלדון 2021 נעצר רק בגמר על ידי נובאק ג'וקוביץ'. לאחרונה סאטה הואשמה בכך שהפעילות המינית המוגברת בזוגיות ביניהם, גרמה לו להיפצע.

על הזוגיות על ברטיני אמרה סאטה: "למרות כל מה שנאמר, זו הייתה שנה יפהפיה. למדתי להכיר את עולם הטניס, הספורטאים מקריבים המון - פיזית ופסיכולוגית - וצריך להעריך אותם על זה. נשארו לי זכרונות נהדרים ממתאו... הנסיעות, הפגישות עם אנשים חדשים. אני ובני תמיד נאהב אותו ואת משפחתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully