וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו של בואטנג: "אנחנו עושים הרבה סקס, אבל אני לא נימפומנית"

מליסה סאטה עוררה סערה כשאמרה לפני כמה שנים שבעלה נפצע בגלל ש"אנחנו עושים סקס 10 פעמים בשבוע". כעת היא מבהירה: "למדתי שצריך להיזהר כשמדברים על מין וכדורגל"

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

ב-2012 מליסה סאטה עוררה סערה כשסיפרה על בן זוגה, שחקן מילאן דאז קווין פרינס בואטנג, ש"הוא נפצע הרבה בגלל שאנחנו עושים סקס 10 פעמים בשבוע. אני שונאת משחק מקדים, אני אוהבת ישר לגשת לעניין. אני מעדיפה להיות למעלה כדי להיות בשליטה".

כעת, שמונה שנים לאחר מכן, מגישת הטלוויזיה האיטלקייה-אמריקאית קצת מצטערת על הדברים שלה באותם ימים. בריאיון ל"גאזטה דלו ספורט" היא סיפרה: "אתם לא מבינים לאיזו מערבולת הכנסתי את עצמי אז. צריך להיזהר מאוד כשמדברים על כדורגל, בעיקר כשזה מגיע לדיבורים על סקס. זה שאנחנו מקיימים הרבה יחסי מין, לא אומר שאני נימפומנית".

בואטנג וסאטה

View this post on Instagram

#tb you and me @gq_germany @prince17

A post shared by Melissa Satta (@melissasatta) on

סאטה ובואטנג התחתנו ב-2016, נפרדו לפני שנה ולאחר מכן חזרו. יש להם בן משותף שמרבה לככב בחשבונות האינסטגרם שלהם. המגישה ניהלה בעבר מערכת יחסים בת חמש שנים עם הכדורגלן לשעבר כריסטיאן ויירי, אבל הם נפרדו ב-2011 בגלל שהוא כביכול בגד בה עם השחקנית שרה טומאסי.

סאטה שיחקה כדורגל בצעירותה, אבל הצטיינה יותר בענף הקראטה ואפילו זכתה במדליית ארד באליפות סרדיניה הפתוחה. ב-15 השנים האחרונות היא חלק בלתי נפרד מתרבות הבידור באיטליה, שם היא משמשת גם כדוגמנית וגם כמגישת טלוויזיה.

באוקטובר 2011, אחרי שנפרדה מוויירי, סאטה צולמה נכנסת בשעת לילה מאוחרת לבית מלון ביחד עם קובי בריאנט המנוח ועוזבת רק בבוקר למחרת. לפי כמה פרסומים, אחרי שהתמונות הללו התפרסמו, אשתו של קובי, ונסה, הגישה בקשה להליך גירושין - לפני שמשכה וביטלה אותה.

View this post on Instagram

Night ??

A post shared by Melissa Satta (@melissasatta) on

View this post on Instagram

☀️? @grazia_it

A post shared by Melissa Satta (@melissasatta) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully