וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל לא תהנה ממנו? הנבחרת שזוממת על עמנואל שארפ אחרי ההצגה

שארפ הבן עשה את אבא דרק גאה עם התפוצצות בטורניר המכללות, שגרמה לבאזז גם במולדתה של אמו. בינתיים הוא בעיקר דואג לאחיו שנמצא בקו האש בישראל

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.3/ספורט1

עונת הפריצה של עמנואל שארפ באוניברסיטת יוסטון קיבלה הלילה (בין ראשון לשני) חותמת, עם הצגה על הבמה הגדולה של כדורסל המכללות. שארפ ג'וניור, שחקן שנה שנייה בקוגרס, צלף 30 נקודות שסייעו לקבוצתו לנצח 95:100 את טקסס A&M ולעלות לסוויט16, במעין משחק מחווה לאביו דרק - גם בזכות השלשות (7 מ-14), גם בזכות סלי הקלאץ' והן בזכות ההגנה הקשוחה על הגארדים של היריבה, אלמנטים שהיו מסימני ההיכר של שארפ האב.

שארפ שחגג רק לפני שלושה שבועות את יום הולדתו ה-20, רושם העונה ממוצעים של 12.3 נקודות לצד 3.6 ריבאונדים, מציג יד טובה מאוד מהשלוש ואמנם בשלב זה לא מוזכר כמועמד להיבחר בדראפט 2024 או 2025, אך בקצב הזה, זה עוד עשוי להשתנות.

כך או אחרת, ההצגה של שארפ גרמה לבאזז לא רק בישראל או בטקסס - כי אם גם בקנדה, המדינה בה נולדה וגדלה אמו. "שארפ הוא אחד מ-43 שחקנים קנדים שמשחקים בטורניר ה-NCAA. אמנם אין לא אזרחות קנדית בשלב זה, אבל הוא זמין לשחק עבור הנבחרת שלנו", כתבו הבוקר בקנדה, שכבר מתחילה לזמום על הגארד, שהופיע במדי נבחרת הקדטים של ישראל ב-2019. שארפ כבר לא יוכל לשחק במדי נבחרת העתודה בקיץ הקרוב, אבל אם נבחרת ישראל הבוגרת בונה עליו לעתיד, ייתכן שהיא תצטרך לפעול במהירות.

עמנואל שארפ, מכללת יוסטון. רויטרס
הסקאוטים מתחילים לשים לב? עמנואל שארפ הלילה/רויטרס

שארפ הבן עוקב מקרוב גם אחרי הקריירה של אחיו הגדול די ג'יי, שחקן מכבי חיפה מהליגה הלאומית, שמשמש כמנטור עבורו. שלשום עמנואל סיפר על הדאגה לדי ג'יי ב-7 באוקטובר, שנמשכת גם כעת כשאחיו נמצא קרוב לקו האש בצפון. "זה היה מפחיד, ומלחיץ מאוד. כל הסיטואציה בישראל איומה ונוראה, עבור שני הצדדים. אני מתפלל עבור כל הקורבנות", אמר.

בינתיים הוא עושה את אבא גאה. שארפ האב שיתף עשרות ציוצים אחרי הניצחון של הקוגרס הלילה, ובמקביל מספר גם שאחיו הצעיר על עמנואל, נואה בן ה-10, אפילו מוכשר יותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

יתעלה על עמנואל? צפו בנואה שארפ בפעולה

בכל מקרה, הוא מרוצה מאוד מההתקדמות של עמנואל. "המאמן קלווין סמפסון עושה איתו עבודה נהדרת. הוא שיפר אותו בהגנה, והפך אותו לאדם טוב יותר גם מחוץ למגרש. זה בדיוק מה שציפיתי שיקרה כשהוחלט שישחק ביוסטון", אמר שארפ האב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully