וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א לא עוצרת: אתגר המחצית של קטש, והשחקן ש"מקל על כולם"

25.3.2024 / 7:45

הצהובים גברו על קרית אתא אחרי שעמדו במשימה הגנתית מהמאמן, קיבלו מחדש את סורקין, נהנים מבלאט (ניבו: "הוא רואה את כולם") ומרוכזים בולנסיה: "זוכרים טוב את המשחק שם, אסור למעוד"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.3/ספורט1

מכבי תל אביב טיפסה אמש (ראשון) באופן רשמי אל המקום הראשון בליגת העל אחרי ניצחון החוץ על עירוני קרית אתא 72:91. החבורה של עודד קטש רשמה את ניצחון הליגה ה-12 שלה ברציפות וה-14 ברציפות בכל המסגרות, וכבר מחר תצא בחזרה לבלגרד לקראת ההתמודדות נגד ולנסיה ביורוליג שהקודמה ביום לבקשת הספרדים.

במשך שלושה רבעים אמש היה נראה כי הקבוצה שהיממה את מכבי בסיבוב הראשון מסוגלת לעשות זאת פעם נוספת. קרית אתא הייתה חזק בתמונה ואחרי 30 דקות הוליכה 65:66. ב-10 הדקות האחרונות החבורה של קטש הרימה את היכולת ההגנתית, עצרה את היריבה על 6 נקודות בלבד לעומת 26 שלה והשיגה ניצחון. מה שעזר למכבי בין היתר הוא אחוז נמוך במיוחד של היריבה מקו העונשין עם 6 קליעות מ-21 ניסיונות.

מכבי קיבלה משחק מרשים משלושת שחקני הפנים שלה, כשרומן סורקין חוזר אחרי למעלה מחודש וקולע 8 נקודות ב-10 דקות. חסיאל ריברו קלע 16 נקודות והוריד 7 ריבאונדים, ג'וש ניבו קלע 11 נקודות והוסיף 7 ריבאונדים ומבין הגארדים, הצטיין תמיר בלאט עם 15 נקודות.

תמיר בלאט מכבי תל אביב. אודי ציטיאט
הוא מוסר, ניבו נהנה. תמיר בלאט/אודי ציטיאט

"אני מנסה להיות עקבי בכל מה שקשור במאמץ, בפוקוס ובגישה שלי. אלה שלושת הדברים שאני יכול לשלוט בהם מדי ערב וזה מה שנותן לי את הסיכויים הגבוהים ביותר להצליח", אמר ג'וש ניבו על היכולת המצוינת שלו, ונשאל איך זה לשחק לצד תמיר בלאט: "זה נהדר, יש לו ראיית משחק מצוינת. הוא רואה את כולם ועושה את העבודה של כולם לקלה יותר. לי נשאר רק לסיים את המהלך".

"פגשנו יריבה קשוחה הערב, אבל במחצית השנייה הצלחנו להשיג כמה עצירות ולברוח", אמר אנטוניוס קליבלנד, "המאמן איתגר אותנו לעצור אותם על פחות מ-30 נקודות במחצית השנייה והם קלעו 27. זה ניצחון טוב והשגנו אותו דרך ההגנה".

כאמור, כבר ביום רביעי תפגוש מכבי את ולנסיה, אחרי שכבר הבטיחה את המקום בפליי-אין. הצהובים יודעים שהיריבה הספרדית שנלחמת על המקום העשירי אמנם נמצאת בכושר פחות טוב, אבל מסוכנת בכל יום נתון. "זוכרים טוב-טוב את ההפסד בולנסיה בתחילת העונה", אמרו במכבי, "בישורת האחרונה אין לנו משחקים להפיל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully