וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוסקרה שוב כיכב ושלח מסר לרובי קין. מכבי ת"א ביקרה בבית החולים

25.3.2024 / 14:30

שוער מכבי תל אביב בלט גם במשחקה של פנמה נגד ג'מייקה, והודה לאחר מכן: "הסיטואציה שלי מסובכת, אני לא מרוצה. מחכה להזדמנות"

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל חיפה 1:3/ספורט1

אורלנדו מוסקרה מאותת לרובי קין: ככה זה נראה כשנותנים לי ביטחון ומאמינים בי. שוער מכבי תל אביב רשם הלילה (בין ראשון לשני) משחק טוב נוסף בין הקורות של נבחרת פנמה, למרות הפסד 1:0 לג'מייקה במשחק על המקום השלישי בפלייאוף ליגת האומות של מרכז וצפון אמריקה.

כמו בתבוסה 3:0 שלשום לנבחרת מקסיקו, גם הפעם מוסקרה סיפק מספר הצלות יפות ומנע הפסד גדול יותר, כשבסיום הוא נבחר לאיש המשחק של פנמה וסוחט מחמאות בתקשורת המקומית.

מוסקרה, שמיובש על הספסל או ביציע בתקופה האחרונה במכבי תל אביב, התראיין בסיום ושלח מסר לקראת חזרתו לישראל. "הסיטואציה שלי די מסובכת. אני רוצה לשחק יותר, זה חשוב מאוד עבורי. אני לא מרוצה מהמצב, אבל אמשיך לעבוד קשה ואחכה להזדמנות שלי", אמר. "אני שמח שבנבחרת אני מקבל את הבמה והאמון, כי אז זה בא לידי ביטוי ביכולת שלי על הדשא".

מוסקרה הוסיף על ההפסדים של נבחרתו: "לא שיחקנו כמו שרצינו, הציפיות היו הרבה יותר גבוהות. כולנו צריכים להסתכל במראה ולהבין היכן טעינו, כדי שנתקן בעתיד".

מוסקרה בן ה-29 ערך 13 הופעות במדי מכבי תל אביב (9 בליגה ו-4 בקונפרנס ליג) וספג 11 שערים בסך הכל. מאז ההפסד 1:0 למכבי חיפה בבלומפילד ב-10 בינואר, הוא איבד את מקומו לרועי משפתי.

אורלנדו מוסקרה, נבחרת פנמה. רויטרס
מוכיח את עצמו בנבחרת. מוסקרה הלילה/רויטרס
שחקני מכבי תל אביב מבקרים בבית החולים בפורים. מכבי תל אביב, אתר רשמי
שחקני מכבי תל אביב מבקרים בבית החולים בפורים/אתר רשמי, מכבי תל אביב

שחקני הקבוצה ביוזמת קרן מכבי תל אביב ביקרו במחלקת ילדים במרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא). השחקנים הצטלמו עם הילדים, שוחחו והעניקו להם מתנות מטעם הקרן. גבי קניקובסקי אמר: "זה תמיד מרגש להיות פה ולשמח את הילדים. פלייאוף עליון? מרגישים את ההתרגשות והקהל. פלייאוף זה משהו מיוחד"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully