וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון שני בארה"ב: פלגריני ובארלה סידרו לאיטליה 0:2 על אקוודור

קפטן רומא כבש שער נפלא בדקה השלישית, קשר אינטר הכפיל בתוספת הזמן במשחק הידידות בניו ג'רזי. ויקאריו ובלאנובה ערכו בכורה

מחוץ לקווים, 24.3/עריכה: זיו שטיינר

נבחרת איטליה השלימה הערב (ראשון) את מסעה בארה"ב עם ניצחון נוסף, הפעם 0:2 על אקוודור ברד בול ארנה בניו ג'רזי. לוצ'אנו ספאלטי שינה את כל ההרכב שפתח ב-1:2 על ונצואלה לפני שלושה ימים בפלורידה, כאשר לראשונה מאז 16 בנובמבר 2022 פתח שוער שהוא לא ג'אנלואיג'י דונארומה. אז היה זה אלכס מרט מול אלבניה, הפעם גוליילמו ויקאריו מטוטנהאם בהופעת בכורה. פרט אליו, גם ראול בלאנובה מטורינו ערך בכורה בעמדת המגן הימני.

אגדות העבר ג'אנלואיג'י בופון ופאביו קנבארו, שהיו בהרכב האיטלקי במשחק הרשמי היחיד בהיסטוריה מול אקוודור (0:2 בפתיחת מונדיאל 2002, במשחק הראשון אי פעם של אקוודור בגביע העולמי), סיימו לחלק חתימות לאוהדים וכבר אחרי קצת יותר משתי דקות ראו שער מהיר. בעיטה חופשית של פדריקו דימרקו נבלמה בחומה ואת הריבאונד שיגר לורנצו פלגריני מ-20 מטרים בחצי גובה אל הרשת.

ניקולו בארלה שחקן נבחרת איטליה. Adam Hunger, GettyImages
שער יפה בתוספת הזמן. ניקולו בארלה/GettyImages, Adam Hunger

אקוודור הציגה גם היא שוער במשחק בינלאומי ראשון, חאבייר בוראי מברצלונה המקומית, והוא מנע מניקולו זאניולו להכפיל את התוצאה בדקה ה-16. ויקאריו נזקק למאמץ ראשון בדקה ה-69, כשעצר את גונסאלו פלאטה. גם קנדרי פאס, ילד הפלא בן ה-16 שכבר נרכש על ידי צ'לסי, לא הביא את השינוי מהספסל ובדקה הרביעית של תוספת הזמן היה זה ניקולו בארלה, הקפטן של איטליה הערב, שקבע את תוצאת המשחק עם הקפצה אלגנטית אחרי הכנה של המחליף ריקרדו אורסוליני מבולוניה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ג'אנלואיג'י בופון שוער נבחרת איטליה לשעבר חותם לאוהדים. Claudio Villa, GettyImages
חתימה לכל דורש. ג'אנלואיג'י בופון/GettyImages, Claudio Villa

איטליה, אלופת אירופה המכהנת, תקיים בחודש יוני עוד שני משחקי ידידות מול טורקיה ובוסניה לפני תחילת יורו 2024 בגרמניה, שם תפגוש את אלבניה, ספרד וקרואטיה במסגרת בית ב'. ב-6 בספטמבר תתחיל את ליגת האומות במשחק חוץ מול צרפת ולאחר שלושה ימים תתארח אצל ישראל, בתקווה שעד אז ניתן יהיה לקיים את המשחק בארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully