וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בדרמה המשפחתית: קפץ על השולחן וחגג ניצחון בגמר על אחיו המתייפח

גמר אליפות צרפת בטניס שולחן סיפק רגע נדיר: אלכסי לברון בן ה-20 חגג באקסטזה את הניצחון על אחיו המתייפח פליקס בן ה-17

מחוץ לקווים, 24.3/עריכה: זיו שטיינר

רגעים אמוציונליים ביותר סיפק אמש (ראשון) גמר אליפות צרפת בטניס שולחן, כאשר האחים לברון התמודדו זה מול זה לעיני אולם מלא ונרגש במונפלייה. ערב לפני כן, השניים זכו יחד באליפות הזוגות, אבל בגמר היחידים נדרשו לשחק אחד מול השני. בסופו של משחק מותח, האח הגדול אלכסי (בן 20, מדורג 22 בעולם) ניצח את אחיו הצעיר פליקס (בן 17, מקום 5 בעולם) 2:4 במערכות והוכתר לאלוף הלאומי בפעם השלישית ברציפות.

מיד אחרי החבטה המנצחת, אלכסי חגג באקסטזה ואז קפץ על השולחן והניף ידיו אל על תוך כדי שהוא מלהיב את הקהל ושואג בהתלהבות. לאחר שירד, ניגש לנחם את אחיו הקטן שפשוט לא הפסיק לבכות.

פליקס, השחקן השלישי הכי צעיר בהיסטוריה של הענף שנכנס לטופ 5 העולמי (לפניו בדירוג הנוכחי רק ארבעה ספורטאים מסין), יכול היה לכפות מערכה שביעית במשחק, אבל במצב של 6:10 לא ידע לנצל ארבע נקודות מערכה, ואז 10:10 האריך את הדרמה עד שאלכסי ניצח 14:16 והשלים זכייה בטורניר. "אחרי התואר בזוגות עם פליקס, לא יכולתי לחלום על סיום טוב יותר", התגאה המנצח.

אגב, זו הפעם השנייה שאלכסי זוכה בתואר אחרי ניצחון בגמר על אחיו הקטן והוא עדיין בלתי מנוצח מולו: ארבעה מפגשים וארבעה ניצחונות.

  • עוד באותו נושא:
  • צרפת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully