וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הוד השרון הפסיקו לשחק כמחאה, השופטת עצרה את חצי הגמר

מכבי תל אביב הייתה בדרך לניצחון שני בסדרה, אבל המשחק לא הגיע לסיומו. מנכ"ל הוד השרון: "השיפוט היה רע מאוד, לא מבין למה היא הפסיקה את המשחק"

מחוץ לקווים, 24.3/עריכה: זיו שטיינר

מכבי תל אביב הייתה הערב (ראשון) בדרך לעלות ליתרון 0:2 בסדרת חצי הגמר מול מכבי הוד השרון, אבל ביתרון 1:2 במערכות ו-8:14 במערכה הרביעית, החליטה השופטת להפסיק את המשחק בעקבות מחאה של שחקני המארחת. כזכור, הפועל גליל מטה אשר/עכו מובילה 0:2 בסדרה המקבילה על מכבי אשדוד.

הוד השרון התחילה מצוין. היא הובילה 4:5 מנקודה של דימה זים, היתרון החליף ידיים ואז המשיכה ל-13:15 והגדילה ל-17:20, עד שסגרה עניין עם 22:25. אבל לאחר מכן המומנטום השתנה. אדסון ולנסיה התעורר והצעיד את מכבי תל אביב ל-2:6 בפתיחת המערכה השנייה, וריצה טובה הגדולה את היתרון לדו-ספרתי בדרך ל-14:25 ושוויון במערכות.

המערכה השלישית הייתה צמודה מאוד, הוד השרון כבר הפכה ל-15:18, אבל אז טמיר הרשקו הצליח להשוות יחד עם ולנסיה וטעות של המארחת הקנתה למכבי תל אביב 23:25 ויתרון 1:2 במערכות. הבלגן הגיע במערכה הרביעית, כאשר בפיגור 13:8 הפסיקו שחקני הוד השרון לשחק כמחאה על השיפוט. לאחר חזרה על המקרה בפעם השנייה, החליטה שופטת המשחק לסיים את המשחק עקב טענה לחוסר ספורטיביות.

מכבי תל אביב כדורעף. לילך וייס, אתר רשמי
שחקני מכבי תל אביב/אתר רשמי, לילך וייס

במכבי תל אביב הצטיינו אדסון ולנסיה עם 20 נקודות ואחריו קווין פוייר עם 7, כאשר בהוד השרון היו אלה דימה זים עם 17 נקודות ואחריו שי ליברמן עם 12.

יוני אלמוג, מנכ"ל הוד השרון: "אני חושב שהשיפוט היה רע מאוד לשתי הקבוצות, ונגד הוד השרון בצורה משמעותית. השופטת לא החזיקה את המשחק וזה גרם למרמור מאוד גדול, במיוחד לשחקני הוד השרון וכל זאת לאור המשחק הקודם, שגם שם היה שיפוט נורא. לא ברור לי למה במשחקי חצי גמר כל כך חשובים לא שמים את השופטים הטובים שיש באיגוד. חשוב לציין שזה היה המשחק היחיד היום, כך שלא הייתה שום סיבה לא לשבץ את השופטים הטובים ביותר ואני לא מבין למה אין קוונים במשחק כזה. אנחנו מוחים על ההחלטה, היא לא הייתה צריכה להפסיק את המשחק".

תגובת מכבי תל אביב תובא לכשתתקבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully