וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הון מוערך של 55 מיליון יורו: הצרות הכספיות של דני אלבס

חשבונות מוקפאים בגלל הגירושים, חובות בגלל ההסתבכות וסכום של 9.2 מיליון יורו שטרם שוחרר: זה מצבו של הכדורגלן שהורשע באונס

מחוץ לקווים, 24.3/עריכה: זיו שטיינר

למרות הדיווחים כי דני אלבס ישוחרר למעצר בית תמורת מיליון יורו, אף אחד עדיין לא הפקיד את הערבות עבור כדורגלן העבר הברזילאי, שהעביר את סוף השבוע בכלא בברצלונה. אביו של ניימאר הכחיש ידיעות לפיהן הוא זה שמוכן לספק את הכסף ובינתיים עולות עוד שאלות בנוגע למצבו הכלכלי של אלבס, שכזכור הורשע באונס.

לפי "ספורט" הקטלאני, הונו של מגן ברצלונה לשעבר מוערך בכ-55 מיליון יורו. הסכום הזה כולל את השכר מימיו ככדורגלן בכיר, השקעות שביצע במהלך השנים וכן חוזי פרסום ועוד.

אבל אלבס בבעיה. חשבונותיו בברזיל חסומים עקב בעיות משפטיות מול גרושתו דינורה סנטנה ונכון ל-31 בדצמבר האחרון, הוא היה שם ביתרה שלילית של 20 אלף יורו. בספרד יש לו חשבון אחד ללא יתרה וחשבון שני עם 51 אלף יורו, אבל לפי עורכת דינו אינס גווארדיולה יש עליו עיקול של 50 אלף יורו.

הברזילאי בן ה-40, אחד הכדורגלנים המעוטרים בהיסטוריה, עדיין ממתין לשחרור 9.2 מיליון יורו מכספיו. אם וכאשר יקבל אותם, יהיה לו חוב של 645 אלף יורו לרשויות המיסים.

דני אלבס. Mauricio Salas/Jam Media, GettyImages
כל הקריירה נזרקה לפח. דני אלבס/GettyImages, Mauricio Salas/Jam Media

על אלבס נגזרו ארבע שנות מאסר וחצי בפועל, כאשר מתוך התקופה הזו הוא ריצה כבר רבע, אבל התביעה שדרשה תשע עד 12 שנות מאסר לא הסתפקה בפסק הדין והחליטה לערער - לכן הברזילאי ממתין למשפט נוסף.

ניימאר סייע לאלבס לשלם פיצויים בסך 150,000 יורו לצעירה שנאנסה על ידי כדורגלן העבר במועדון בברצלונה בדצמבר 2022, ובנוסף מימן עבורו ייצוג משפטי, אבל אתמול כאמור הכחישה המשפחה כי היא מטפלת בדמי הערבות.

"כמו שכולם יודעים, בהתחלה עזרתי לדני אלבס ללא שום קשר לתביעה", כתב ניימאר דה סילבה האב על מי ששיחק עם בנו בנבחרת, בברצלונה ובפריז סן ז'רמן, "כעת המצב שונה, כי הוא הורשע. מעלים הרבה השערות ומנסים לקשר אותי ואת בני בנוגע לעניין שלא תלוי בנו. אני מקווה שדניאל ימצא ביחד עם המשפחה שלו את כל התשובות שהוא מחפש. עבורנו, עבור המשפחה שלי, הנושא הסתיים".

  • עוד באותו נושא:
  • דני אלבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully