וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה לא נרגעת: "נס שהלינץ' הסתיים בפציעות בלבד"

מנכ"ל המועדון רון פלדהיים הגיב לאירועים האלימים בדרייב אין: "חובה על כולם להתנהג כאילו מישהו נרצח, אחרת נחזור לראות את החוליגניזם הזה פעם אחר פעם"

תקציר הפסדה של הפועל תל אביב 94:89 לבשיקטאש ברבע גמר היורוקאפ/ספורט1

הפועל חיפה עדיין לא נרגעת מהאירועים האלימים שאירעו אמש (שבת) בדרייב אין, במהלכם היכו חלק מאוהדי הפועל תל אביב מספר מאוהדי הקבוצה האורחת.

"ככל שאני חוזר ורואה את הסרטונים ומשחזר את האירועים הקשים בסיום המשחק, אני מבין שזה רק נס שהלינץ' הסתיים בפציעות בלבד", אמר מנכ"ל הפועל חיפה רון פלדהיים. "אפשר לראות את האוהד שלנו שוכב על הפרקט ולפחות עשרה מאוהדי הפועל תל אביב מרביצים לו עם מקלות וחגורות מבלי שאף אחד מאנשי האבטחה והמשטרה, אם הייתה בכלל, התערבו.

"גם כשנדמה היה שהאירוע הסתיים, הגיע אוהד נוסף ובעט בו באכזריות בראשו כשהוא חסר ישע. הפעם זה לא הסתיים ברצח, אבל כדי שמקרה כזה לא יחזור על עצמו, חובה על כל הגורמים - שר התרבות והספורט, השר לביטחון פנים, משטרת ישראל, איגוד הכדורסל ומנהלת ליגת העל - להתייחס לאלימות הפושעת הזו כאילו מישהו נרצח, אחרת נחזור לראות את החוליגניזם הזה פעם אחר פעם, עוד העונה. רק ענישה קשה ומשמעותית כלפי כל מי שנטל חלק בלינץ', תוכל למגר את האלימות בכדורסל".

אוהדים של הפועל תל אביב תוקפים אוהד של הפועל חיפה. מתוך שידורי הטלוויזיה, צילום מסך
הפועל חיפה מנסה לעכל את האירועים הקשים/צילום מסך, מתוך שידורי הטלוויזיה
html error

אחד האוהדים שהוכה שוחרר הבוקר מבית החולים, לאחר שסבל ממספר שברים באפו ומזעזוע מוח קל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully