וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון: "לא רצינו לסיים כך. ניקח כמה ימים כדי לנתח ולהבין"

עודכן לאחרונה: 24.3.2024 / 17:34

נבחרת ישראל שבה ארצה אחרי ההפסד לאיסלנד וההדחה מפלייאוף היורו, המנהל המקצועי הוסיף: "בטוח שכולם מאוכזבים כמונו". היו"ר זוארץ: "אשב עם יוסי ועם חזן ונחליט מה עושים". שון גולדברג: "המקסימום שלנו לא הספיק, נקווה שבעתיד דברים ייראו אחרת"

שון גולדברג מדבר לאחר נחיתת נבחרת ישראל/צילום: אבי רוקח עורך וידאו: שירן גולן

נבחרת ישראל קיוותה לחזור ארצה רק לקראת סוף השבוע כשהיא עם הכרטיס ליורו הראשון בתולדות המדינה, אבל בחצי גמר הפלייאוף הובסה ביום חמישי בבודפשט 4:1 מול איסלנד ואיבדה את הסיכוי להעפיל לאליפות אירופה. לאור העובדה שההתאחדות נערכה לאפשרות שהנבחרת תמשיך לגמר פלייאוף העלייה או למשחק ידידות בבוסניה או בפולין - משחק שאמור היה להיערך בסראייבו ובסופו של דבר בוטל עקב המצב הנפיץ והרגיש - רק היום (ראשון) בצהריים הנבחרת שבה לארץ.

המנהל המקצועי של הנבחרת, יוסי בניון, התייצב מול המיקרופונים ואמר על רקע הפרסומים הנוגעים לעתידו: "אני בטוח שכל מי שאוהב את הנבחרת מאוכזב כמונו. לא רצינו שהקמפיין יסתיים בצורה הזו, אבל נצטרך לדעת להתמודד עם הסיטואציה. נצטרך כמה ימים כדי לחשוב, לנתח ולהבין מה עשינו טוב ופחות טוב, נשב עם מי שצריך לשבת ואחר כך אשמח לשבת עם כולכם ולענות על כל השאלות בצורה מסודרת, כי עכשיו זה לא ראוי לענות על שאלות כאלה ואחרות".

מיד לאחר מכן דיבר גם יו"ר ההתאחדות, שינו זוארץ שסירב לצאת בהצהרות: "אכזבה, אין ספק, אבל התעקשתי להישאר עוד יומיים עם הנבחרת וללוות אותה עד החזרה לארץ. אני חושב שזה היה חשוב מאוד כי יש לנו עוד משימות ואנחנו צריכים להראות שאנחנו מגובשים ונבחרת אחת. אני בטוח שנעשה תוצאות טובות בעתיד כי הדרך היא נכונה. אני לא יודע לנתח מה לא עבד, לא מסיק מסקנות אחרי משחק כשכולנו חמים ומאוכזבים. היינו מלאי ציפייה שנוכל לעשות את הקפיצה הזאת ולהיות ביורו, אבל לצערי לא הצלחנו. אין לי ספק שהשחקנים, הצוות וכולם רצו להצליח ועשו את המקסימום שלהם. לצערי זה לא הצליח".

כשנשאל על זהות המאמן הבא של הנבחרת, אמר: "אני חושב שזה עוד מוקדם לשאול את השאלות האלה. רק עכשיו חזרנו, לא מכובד שנתעסק בזה כרגע. להתאחדות יש דרך, נשב בצורה מסודרת וננתח את הדברים. אשב עם יוסי, אשב עם אלון ולאחר מכן נחליט מה עושים. יש תהליכים בהתאחדות, אנחנו עובדים לפי תהליכים מסודרים ונבחן מה הכי טוב עבור נבחרת ישראל".

אלון חזן, מאמן נבחרת ישראל בכדורגל. אבי רוקח
"אשב עם יוסי, אשב עם אלון ונחליט". זוארץ על חזן והצוות המקצועי/אבי רוקח
שון גולדברג, בלם נבחרת ישראל. אבי רוקח
היחיד שהסכים לדבר מבין השחקנים. שון גולדברג בנתב"ג/אבי רוקח

בנוסף לבניון ולזוארץ, בשדה התעופה התראיין גם הבלם שון גולדברג שהיה היחיד מבין השחקנים שהסכים להתראיין - מרביתם סירבו והיו כאלו שטענו שאסור להם להתראיין, על אף שלא היה איסור כזה מצד ההתאחדות. "אין יותר מה להתעסק בעבר. נראה מה עשינו לא נכון וננסה לשפר את זה לקמפיינים הבאים, בתקווה שזה ייראה אחרת", אמר גולדברג.

על התחושה אחרי ההפסד: "היינו כמה ימים עם המחשבות כי ביטלו לנו משחק. הפסדנו וזה לא דבר כיף. צריך 24 שעות להתבאס כמו שאנחנו שמחים 24 שעות בניצחונות וממשיכים הלאה. לכל אחד יש עכשיו את המשימות שלו וכשיגיע הרגע נחזור לפה ובעזרת השם נעשה זאת בהצלחה. מאוד רצינו, הכנו את עצמנו בצורה הכי טובה ומיטבית שיש, עבדנו על הכל וצפינו בווידאו, אבל דברים לא קרו כמו שרצינו. איסלנד נבחרת טובה עם שחקנים טובים שמשחקים בליגות בכירות, וזה לא תירוץ כי מבחינתו עשינו את המקסימום וזה לא הספיק. נחכה להזדמנות הבאה שלנו ונגיע בכל הכוח".

גולדברג גם נשאל על שני השערים המאוחרים שספגה הנבחרת ב-4:1 ועל הפנדל המוחמץ של ערן זהבי: "אם הכדור היה נכנס יכול להיות שדברים היו נראים אחרת, אבל הפסדנו והשערים האלו כבר לא היו משנים. היינו צריכים להמר בניסיון להשוות ולצערי לא הצלחנו וזו התוצאה - ברגע שעפנו התוצאה כבר לא משנה".

על השיחה עם המנהל המקצועי יוסי בניון: "הוא אמר לנו את מה שהוא היה צריך להגיד והכל בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully