וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישג גדול לטניס הישראלי: המינוי המשמעותי של היו"ר

יו"ר האיגוד אבי פרץ נבחר לכהן כאחד משמונת חברי ההנהלה של טניס יורופ לארבע השנים הקרובות: "כבוד גדול, הרגשתי שגריר של המדינה"

אבי פרץ. יחצ,
אבי פרץ/יחצ

הישג גדול נרשם לטניס הישראלי וליו"ר האיגוד אבי פרץ, שנבחר לכהן כאחד משמונת חברי ההנהלה של טניס יורופ לארבע השנים הקרובות, בבחירות שהתקיימו באסיפה השנתית של טניס יורופ שהתקיימה בעיר פורטורוז בסלובניה. פרץ, שנבחר מתוך 17 מועמדים נשא ביום שישי נאום סיכום מרגש שבסיומו עמדו כל הנוכחים באולם דקת דומיה לזכר קורבנות המלחמה. ליו"ר טניס יורופ החדש נבחר הנריק פדרסן מדנמרק.(מתמודד יחיד). חברי ההנהלה הנוספים הם נציגי: טורקיה, צרפת, בריטניה, קרואטיה, איטליה, הונגריה ומונטנגרו.

זו הפעם הראשונה בה נבחר נציג של איגוד הטניס בישראל לכהן בהנהלת גוף כה גדול ומשמעותי בטניס העולמי, טניס יורופ מונה 50 מדינות חברות היא התאחדות הטניס האירופאית שפועלת תחת ה ITFוכן מפעילה אירועים באופן עצמאי כמו תחרויות פיוצ'רים לבוגרים, גברים: 15,000,25,000 דולר ונשים מ 15,000 ועד 100,000 דולר , תחרויות נוער רבות וכמו כן אחראית על אליפויות אירופה השונות כמו גם על אליפות אירופה האחרונה בצרפת בה זכתה נבחרת בנות 12 של ישראל במקום הראשון. בישראל מתקיימות מדי שנה תחרויות נוער רבות מטעם טניס יורופ בגילאי 10, 12 ו-14.

אבי פרץ:" כבוד גדול עבורי לייצג את המדינה בימים אלו. הימים האחרונים בסלובניה היו מלאי רגשות והרגשתי שגריר של המדינה. בצד הפרקטי, זהו מהלך חשוב שיחבר אותנו חזק יותר לגוף הבינלאומי שמאגד את כלל מדינות אירופה ויאפשר לנו להרחיב את הפעילות הבינלאומית בישראל."

  • עוד באותו נושא:
  • טניס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully