וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל פרץ ישוב לסגל באיירן מינכן, הארי קיין ייעדר מול דורטמונד?

נוייר הפצוע לא כשיר ועל כן הישראלי, שלא התלבש בליגה מזה שלושה חודשים, אמור לשמש כמחליף לאולרייך ביום שבת. ספק גם לגבי כשירות הכוכב האנגלי

תקציר: דרמשטאדט - באיירן מינכן 5:2/ספורט1

דניאל פרץ שוחרר מהסגל של נבחרת ישראל למשחק הגורלי מול איסלנד בשל מחלה, אך לסגל באיירן מינכן (במסגרת הליגה) הוא צפוי לשוב לראשונה מאז ה-20 בדצמבר, לאור הפציעה של מנואל נוייר.

השוער הבכיר של אלופת גרמניה נפצע בשריר במהלך פגרת הנבחרות, שוחרר מהסגל של יוליאן נאגלסמן וככל הנראה יחמיץ את המשחק המרתק מול בורוסיה דורטמונד ביום שבת. הבווארים מקווים שיהיה כשיר עד למשחק הראשון ברבע גמר ליגת האלופות מול ארסנל ב-9 באפריל.

"הטיימינג מצער, אבל זו פציעה יחסית קלה", טען מאמן השוערים של באיירן מיכאל רכנר. "מנואל מטופל והוא בדרך הנכונה כדי לחזור, אין פה שום דבר דרמטי. אין לחץ עליו, אבל קשה לי להאמין שישחק נגד דורטמונד". על כן, פרץ אמור לשוב לעמדת השוער השני, כשמי שייכנס אל בין הקורות הוא סוון אולרייך.

על אף הפציעה וגילו המתקדם (37), נאגלסמן אישר בסוף השבוע שנוייר יהיה השוער הראשון שלו ביורו, אותו תארח גרמניה, ולא מארק אנדרה טר סטגן: "קיבלנו החלטה. אנחנו ברי מזל שיש לנו שוער שני בעל איכויות בלתי רגילות".

שוער באיירן מינכן, דניאל פרץ. Ahmad Mora, GettyImages
צפוי לשמש כמחליפו של אולרייך. פרץ/GettyImages, Ahmad Mora

שחקן נוסף שעלול להחמיץ את המשחק היוקרתי בשבת הוא הכוכב הגדול של הבווארים, הארי קיין. הסקורר הנהדר עדיין סובל מכאבים בקרסול, זכר לפציעה מול דרמשטאדט, שהביאו לכך ששוחרר מהסגל של נבחרת אנגליה בפגרה. "יש מירוץ נגד השעון כדי להכשירו", נכתב היום ב"בילד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully