וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדגל השחור הונף: מי שלא יטפל עכשיו, לא יוכל להתנער אחר כך

24.3.2024 / 8:05

שום דבר לא השתנה וכלום לא הבריא. ועכשיו שוב מבטיחים לנו שדי, אי אפשר יותר, ואלה מתביישים, וההם מגנים, וההוא עוקץ וההיא מזדעזעת. תביאו תוצאות ותעמדו, לשם שינוי, בהבטחות

דריבל, 19.3/עריכת וידאו: זיו שטיינר

ועדה, שיחת זום ואוהד אחד מורחק: מה נעשה למיגור האלימות בכדורסל?

ב-28 בספטמבר, שעות לפני הדרבי התל אביבי בגביע ווינר (כשעוד חשבנו שיהיה דרבי..), בדקנו בוואלה! ספורט מה עשו קברניטי הענף בקיץ האחרון; איך הם ניצלו שלושה חודשים וחצי של פגרה כדי לוודא שהאירועים המכוערים מגמר הפלייאוף לא יישנו ולא יחזרו. הרי זה מה שהם הבטיחו בהודעות לעוסות לתקשורת בזמן אמת, לא?

ועדה, שיחת זום ואוהד אחד מורחק. זה מה שהם עשו בקיץ. בכל הקיץ. ולקראת פרסום הכתבה, שוב שלחו תגובות מנומקות עם מילים יפות. ואז הפועל תל אביב לא עלתה לשחק בגלל בדיקת תעודות הזהות, ואז פרצה המלחמה... וכולנו קיבלנו פרופורציות וקיווינו שבחסות הטרגדיה הנוראה - משהו כאן ישתנה ויבריא.

ובכן, מתברר ששום דבר לא השתנה, וכלום לא הבריא. ועכשיו שוב מבטיחים לנו שדי, זה נגמר, והפעם לא נעבור לסדר היום, ואלה מתביישים, וההם מגנים, וההוא עוקץ וההיא מזדעזעת.

אוהדים של הפועל תל אביב תוקפים אוהד של הפועל חיפה. מתוך שידורי הטלוויזיה, צילום מסך
את דעתכם על האחרים כבר שמענו. ומה אתם מתכוונים לעשות כדי לשנות?/צילום מסך, מתוך שידורי הטלוויזיה

אז יאללה, בואו נראה אתכם. כל אחד מכם, האנשים שמתיימרים לנהל את הכדורסל בישראל, אלה שעומדים בראש מועדון הפועל תל אביב ועובדי הציבור שאמורים לשמור על הסדר במדינה. תביאו תוצאות ותעמדו, לשם שינוי, בהבטחות.

אנחנו רוצים לדעת מי החוליגנים האלימים, איפה הם, מה יעלה בגורלם, ואיך אתם - כן, אתם! - מתכוונים להשתנות ומה אתם מתכננים לשנות בצד שלכם (שימו לב, שלכם. את דעתכם על האחרים כבר שמענו) כדי שהחרא הזה לא יקרה שוב. ואל תרמזו לנו על פעולות חשובות שנעשו מאחורי הקלעים ושהשתיקה יפה להן, כי זה פשוט כבר לא מספיק, ולאור התוצאות - גם לא ממש אמין. תהיו שקופים, תהיו אמיתיים, תהיו יעילים.

הדגל השחור הונף. מי שלא יטפל עכשיו, לא יוכל להתנער אחר כך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully