וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לה פמיליה של הפועל, מול עיניו של רמי כהן!": בן גביר מבטיח לטפל

23.3.2024 / 23:39

חובבי הכדורסל מגיבים בזעם לעוד מקרה אלימות של הפועל ת"א, גם אוהדי האדומים מגנים: "זבלים, לכלא". המנהלת: "הזדעזענו, מצפים לענישה חמורה". בן גביר: הגיע הזמן "לטיפול שורש" באוהדי הפועל

דריבל, 19.3/עריכת וידאו: זיו שטיינר

אוהדי הפועל תל אביב בכדורסל שוב מעורבים בתקרית אלימה, ולחובבי הכדורסל בישראל נמאס מההתנהגות המזעזעת של אוהדי האדומים, שכבר פעם שלישית העונה מביישים את המועדון. כזכור, בתחילת העונה אוהדים של הפועל תל אביב עוררו סערה כאשר שרקו בוז בטקס לזכר שוטרים שנרצחו ב-7 באוקטובר, וגם הבעלים עופר ינאי ביקר אותם. לאחרונה נראו תמונות בוטות של אוהדים של הקבוצה יורדים למגרש ורצים לעבר יציע הפועל חולון, ותוקפים אותם. היום (שבת) הגיעה תקרית נוספת, כאשר שוב אוהדים של הקבוצה ירדו לפרקט אחרי סיום המשחק, ותקפו בצורה אלימה אוהדים של הפועל חיפה, ונראו מכים אותם במקלות ובמוטות.

מנהלת הליגה הגיבה: "הזדעזענו לאור התמונות שהגיעו מהיכל קבוצת שלמה הערב. מדובר באלימות קשה לכל הדעות שהתגובה עליה חייבת להיות הענישה החמורה ביותר כלפי אותם אוהדים סוררים שהורסים את השם לשאר הקהל של קבוצתם. בספורט, ובכדורסל בפרט, אין מקום לאנשים אלימים שהורסים כל חלקה טובה. אנחנו קוראים לבעלי סמכות הענישה אם משטרת ישראל, בתי המשפט או אם בית הדין של איגוד הכדורסל לנהוג באפס סבלנות לאלימות מכל סוג שהיא".

קטטה אוהדי הפועל תל אביב אוהדי הפועל חולון. קובי אליהו
הקטטה הקודמת, בסיום המשחק בין הפועל תל אביב להפועל חולון/קובי אליהו

בן גביר מבטיח לטפל באוהדי הפועל

מלשכת השר בן גביר נמסר: "השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר שוחח הערב עם גורמים במשטרה ודרש אפס סובלנות, נחישות, תקיפות וטיפול נגד מספר אוהדים של קבוצת הכדורסל הפועל ת"א שהיכו באלימות קשה אוהדי הפועל חיפה בתום המשחק בהיכל שלמה. כמו כן, הנחה השר בן גביר את הגורמים במשטרה לבחון את צעד של סגירת המגרש, וצעדים משמעותיים נוספים נגד אוהדי הפועל ת"א, זאת בעקבות מקרי האלימות החוזרים ונשנים מצדם". השר בן גביר: "אכן, אין לי כוונה להכליל את כל אוהדי הפועל ואין לי ספק שיש מתוכם נורמטיבים, אבל יש תופעה חוזרת ונשנית של אלימות אוהדי הפועל — הגיעה השעה לטיפול שורש".

עוד בוואלה!

הפסד בית דרמטי להפועל תל אביב, חולון שרדה מותחן בנס ציונה

לכתבה המלאה

גם אוהדים של הפועל תל אביב נגעלים, ומגנים

קבוצות רבות בליגת העל קראו הערב לראשי מנהלת הליגה ואיגוד הכדורסל להגיב בצורה חריפה נגד האלימות שמתפתחת בהיכל שלמה: "מה אשמים אוהדים שהקבוצה שלהם מנצחת את הפועל תל אביב? עד מתי עצימת עיניים במקרה הזה?".

חבר הנהלת מכבי תל אביב דני פדרמן הגיב ברשתות החברתיות ואמר: "הכי חשוב שלא יבדקו תעודות זהות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully