וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראם מגן זכה במדליית הארד באליפות אירופה לנוער בסירות ILCA7

23.3.2024 / 20:30

אליפות אירופה לנוער (עד גיל 21) הסתיימה עם הצלחה ישראלית מרשימה, כאשר מגן זכה במדליית הארד בתחרות הכללית ומדליית הזהב בתחרות עד גיל 19. יוגב אלקלעי סיים במקום החמישי

ראם מגן. יחצ,
ראם מגן/יחצ

אליפות אירופה לנוער (עד גיל 21) הסתיימה עם הצלחה ישראלית מרשימה, כאשר מגן זכה במדליית הארד בתחרות הכללית ומדליית הזהב בתחרות עד גיל 19. יוגב אלקלעי סיים במקום החמישי.

באליפות, שהתקיימה במיורקה, ספרד, התחרו 137 שייטים, כאשר ברוב ימי התחרות שררו רוחות קלות בלבד. מגן פתח את התחרות נפלא, כאשר הוא מסיים את היום הראשון במקום הראשון מאז לא עזב את חמשת הגדולים.

למרות יומיים הפכפכים בהמשך הצליח השייט הצעיר להתעלות ברגעי ההכרעה ואת שלושת השיוטים המכריעים של התחרות סיים בעשירייה הראשונה. השיוט האחרון היה המותח ביותר, שכן מגן פיגר בשתי נקודות אחרי המתמודד הצרפתי, בקרב על מדליית הארד. מגן סיים את השיוט במקום התשיעי והסתובב לראות היכן הצרפתי, שלא הצליח להדבק אליו, סיים ארבעה מקומות אחריו, וכך בפוטו פיניש זכה מגן במדליית הארד. במקביל למדליה בתחרות לגילאי עד 21 זכה מגן גם במדליית הזהב בקטגוריית גילאי עד 19, כך שעמד פעמיים על הפודיום בתחרות.

ראם משחזר: "היה לי ממש שבוע טוב. הקרב היה סופר צמוד ביני לבין הצרפתי על המקום השלישי ויש סיפור עצום בלהצליח לעשות את מה שהייתי צריך לעשות על מנת להביא את המדליה. אני חוזר לארץ לתקופת אימונים, אבל כל הזמן עם הפנים לאליפות העולם, שתהיה בקיץ, בתקווה להצליח להתברג שוב בפסגה".

ארז אליהו, מאמן נבחרת ה-ILCA: "ראם ויוגב עשו תחרות יפה מאוד בתנאים לא יציבים, אבל נשארו חזק בפסגה עם ביצועים מרשימים מאוד. הנבחרת מוכיחה את עצמה ויש לנו דור המשך מבטיח, שבנתיים משיג תוצאות מעבר למצופה. בעבודה נכונה נמשיך להגיע לתוצאות שיא".

גם יוגב אלקלעי מסיים תחרות מוצלחת מאוד מבחינתו, עם המקום החמישי, הישג השיא שלו בדגם, לאחר שגם הוא התחיל את התחרות היטב ולא נפל מחוץ לחמשת הגדולים לאורך כל ימי האליפות. עומר ורד וילנצ'יק פתח את התחרות בצורה חלשה מאוד, אך התקדם בהמשך וסיים את התחרות במקום ה- 23.

בנשים סיימה מאיה פילניק את האליפות בדגם ILCA6 במקום ה- 29.

  • עוד באותו נושא:
  • שייט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully