וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סק ענד את סרט הקפטן לראשונה: "מהווה דוגמה להתנהלות טובה"

בלם מכבי חיפה שיחק 90 דקות ב-0:3 של סנגל נגד גאבון. מאמן הנבחרת: "מרוצים מאוד מהלך הרוח שלו. הוא שחקן הגנה מצוין"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל תל אביב 0:0/ספורט1

בלם מכבי חיפה, עבדולאי סק, ענד אתמול (שישי) את סרט הקפטן של נבחרת סנגל בפעם הראשונה. סק פתח בהרכב בניצחון 0:3 על גאבון במשחק ידידות שנערך באמיין, צרפת, והשלים 90 דקות.

המאמן אליו סיסה הציב את סק כבלם הימני במערך של שלושה בלמים ושחקן האלופה עבד קשה מאוד בעיקר מול הגיחות קדימה של שחקן וולבס, מריו למינה והמהירות של אורפה אמבינה מנים.

"אני מכיר את עבדולאי 10-15 שנה, אימנתי אותו בקאסה ספורט ב-2013", אמר סיסה, "אם יש שחקן שמהווה דוגמה ואנחנו מרוצים מההתנהגות והלך הרוח שלו, זה עבדולאי סק. מבחינתי סרט הקפטן היה יכול להיות אצל סק או איסמעילה סאר, אבל איסמעילה העדיף לתת אותו ל'אחיו הגדול'".

בדקה ה-36 סק ביצע טעות גדולה כשאיבד לאמבינה באזור מסוכן ורק הכשלה על החלוץ היריבה (שעלתה בספיגת צהוב) מנעה ספיגה. למרות זאת, המאמן סיסה תמך: "עבדולאי שחקן הגנה מצוין, שמכיר היטב את המערך החדש שלנו. לא הייתה איתו שום בעיה במשחק וצריך להגיד - פגשנו יריבה חזקה, אבל לדעתי עשינו עבודת הגנה טובה".

עבדולאי סק, נבחרת סנגל. MB Media, GettyImages
טעה, אבל התגבר. סק/GettyImages, MB Media

ביום שלישי סנגל תפגוש את בנין למשחק ידידות נוסף באמיין. לאחר מכן סק ישוב לישראל ויצטרף למכבי חיפה, שתפתח את הפלייאוף העליון עם משחק נגד בני ריינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully