וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדליית זהב בקרב רב לנבחרת ישראל בגביע העולם בהתעמלות אומנותית

עודכן לאחרונה: 23.3.2024 / 21:07

הנבחרת הקבוצתית סיימה במקום הראשון בתחרות ביוון. אצל היחידות: דריה אטמנוב עלתה לשני גמרים ודניאלה מוניץ לגמר אחד

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.3/ספורט1

נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית השיגה הערב (שבת) את מדליית הזהב בתחרות הקרב-רב במסגרת גביע העולם ביוון. הנבחרת התחרתה הערב בתרגיל הסרטים והכדורים והשיגה ציון של 32.550 נקודות, לאחר שאתמול זכתה ב-35.55 נקודות בתרגיל החישוקים. בתום התחרות זכתה הנבחרת במקום הראשון בקרב-רב עם סך של 68.1 נקודות.

מתעמלות הנבחרת הן אופיר שחם (עירוני נתניה), דיאנה סברצוב (מכבי תל אביב), הדר פרידמן (מכבי מקפ"ת פתח תקוה), רומי פריצקי (מכבי תל אביב) ושני בקנוב (מכבי חיפה)

מאיגוד ההתעמלות נמסר: "אנחנו בתחילתה של עונה אולימפית ואנו מאוד מרוצים מהתוצאות של הנבחרת המדהימה שלנו. אין ספק שעבודתן של המאמנות והמתעמלות בחודשים האחרונים באה לידי ביטוי בזירת התחרות. יש עוד דרך ארוכה, אבל התחלנו ברגל ימין".

דריה אטמנוב (מימין) עם דניאלה מוניץ מתעמלות ישראליות. באדיבות איגוד ההתעמלות בישראל, אתר רשמי
דריה אטמנוב עם דניאלה מוניץ/אתר רשמי, באדיבות איגוד ההתעמלות בישראל

דריה אטמנוב ודניאלה מוניץ, נציגות ישראל בגביע העולם בהתעמלות אומנותית, עלו לשלושה גמרים בתחרות הנערכת ביוון. שלושת הגמרים ייערכו מחר (ראשון).

בתום שלב המוקדמות, אטמנוב (הפועל רמת אליהו ראשון לציון) סיימה חמישית בקרב-רב עם 124.3 נקודות והעפילה לגמר החישוק (32.6 נקודות) והכדור (33.850). מוניץ (מכבי מקפת פתח תקוה) סיימה במקום ה-12 בקרב רב (123.05 נקודות) והעפילה לגמר הכדור עם 34.05.

את המתעמלות בתחרות מלוות צוות הנבחרת אשר כולל את המאמנת הראשית איילת זוסמן, נטשה סטיפנובה, מנהלת הקבוצה נטשה אסמולוב, עוזרת המאמנת אידה מיירין, השופטות אלה סמופלוב ורגינה דוידוב והמעסה רוני שחורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully