וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקום 22 לאביב לוי בפורטוגל, שחר שגיב לא יתחרה בהונג קונג

ללוי זו הייתה התחרות הראשונה ב-2024. שגיב, הפצוע בכתף ימין, החליט לוותר על תחרות גביע העולם

אביב לוי. יחצ,
אביב לוי/יחצ

הטריאתלטית הבכירה של ישראל, אביב לוי מקבוצת XTRIM סיימה לפני כשעה במקום ה-22 בתחרות גביע אירופה בפורטוגל, התחרות הראשונה שלה בעונת 2024. לתחרות זינקו 47 טריאתלטיות, ביניהן 15 ספורטאיות מהטופ העולמי.

התחרות התקיימה במקצה אולימפי. את תחרות השחייה למרחק של 1500 מטרים בתנאי ים קשים של רוח חזקה, זרמים חזקים וסחף סיימה בדבוקה הראשונה יחד עם עוד 11 טריאתלטיות.

ברכיבה למרחק של 40 קילומטרים שמרה לוי על קצב טוב, תוך כדי רכיבה טכנית מאד, וגם כאן שמרה על מיקום בין 12 הספורטאיות המובילות. אתן יצאה לחלק האחרון של הריצה למרחק של 10 קילומטרים. בחלק הזה התמקדה במלחמה העצמית המנטלית שלה לבצע את הכי טוב שביכולתה מול טריאתלטיות מאד מנוסות וסיימה במקום ה-22.

אביב לוי תחזור לישראל ביום שני ותחל בהכנותיה לאליפות ישראל שתתקיים בחודש הבא.

שחר שגיב. רונית כהן,
שחר שגיב/רונית כהן

הטריאתלט האולימפי הבכיר של ישראל שחר שגיב ממכבי תל אביב ויתר על השתתפותו (מחר לפנות בוקר, שעון ישראל) בתחרות גביע העולם בהונג קונג, התחרות השנייה שלו בעונת 2024.

כשבוע לפני שיצא לתחרות, נפצע שגיב בכתף ימין. הצוות הרפואי המלווה אותו החליט שהוא זקוק לזריקה בכתף, אותה קיבל 48 שעות לפני הטיסה וכל זאת בהערכה שהזריקה תפתור את הבעיה והוא יוכל לזנק לתחרות.

שגיב ערך היום מבחן כשירות ולמרות השיפור שחש, הוא נמצא לא כשיר להתחרות. "הצוות המקצועי החליט לא לסכן את בריאותי וקבענו שלא אתחרה כדי שאוכל לצאת מהפציעה כמה שיותר מהר".

ביומיים הקרובים יערוך עוד מספר בדיקות כשירות ורק אז יחליט עם הצוות שלו אם הוא ימשיך משם לתחרות בינלאומית בצרפת ביום ראשון הבא כמתוכנן, או יחזור לישראל להמשך טיפולים.

שחר שגיב מדורג נכון להיום במקום ה-41 בדירוג האולימפי לפאריז 2024, כאשר למשחקים האולימפיים מחלקים 55 כרטיסים.  

  • עוד באותו נושא:
  • טריאתלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully