וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלופת רוסיה ניצלה בפיגוע במוסקבה, שחקן הוקי קרח נרצח

עולם הספורט הרוסי מגיב למתקפת הטרור בקרסנוגורסק: "המוח והלב מסרבים להבין ולהאמין". קבוצתו של אלי דסה במבצע תרומת דם

בווידאו: פיגוע ירי באולם קונצרטים ליד מוסקבה/שימוש לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

באופן טבעי, גם עולם הספורט ברוסיה הושפע מהפיגוע בקרוקוס סיטי הול בקרסנוגורסק שבפאתי מוסקבה. ההתאחדות לכדורגל של רוסיה מיהרה לבטל את משחק הידידות נגד פרגוואי שהיה אמור להתקיים ביום שני בבירה, ובהמשך בוטלו משחקי ידידות נוספים של קבוצות מקומיות.

אנסטסיה גלזונובה, אלופת רוסיה חמש פעמים בריקודים סלוניים (שם זה מוגדר כענף ספורט) נכחה במקום - אבל לא נפגעה. "הייתי עם קבוצה של כ-30 איש. כשההתקפה התחילה, מישהו סימן לנו לצאת וכולנו ברחנו במהירות".

אחד הנרצחים בפיגוע היה אלכסיי רודניצקי, שחקן הוקי קרח חובבן ששיחק בליגה מקומית בירוסלבאל. ספורטאים רבים הביעו תנחומים למשפחות ההרוגים ושלחו איחולי החלמה לפצועים.

אחרי ששחקני נבחרת רוסיה הגיעו למרכז רפואי כדי לתרום דם, דינמו מוסקבה הודיעה שכל שחקניה החליטו פה אחד לפעול בצורה דומה - ולתרום דם לפצועים. שחקנה של דינמו, אלי דסה, שוהה עם נבחרת ישראל וייתכן שיתרום אחרי שישוב לרוסיה.

אלופת רוסיה לשעבר בריקודים סלוניים, אנסטסיה גלזונובה (שמאל). Power Sport Images, GettyImages
"הייתי עם קבוצה של כ-30 איש. כשההתקפה התחילה, מישהו סימן לנו לצאת וכולנו ברחנו במהירות". גלזונובה/GettyImages, Power Sport Images

"זו התקפה לא אנושית, נוראית, כואבת", אמר טטיאנה נאבקה, מחליקה על הקרח ואלופה אולימפית לשעבר, "המוח והלב מסרבים להבין או להאמין. עשרות חפים מפשע מתו. אני משתתפת בצער המשפחות ומאחלת החלמה מהירה לפצועים, שחלק מהם נאבקים על חייהם".

בליגת ההוקי הרוסית נדחו כמה משחקים, אבל אחרים התקיימו כמתוכנן. רומן רוטנברג, מאמנה היהודי של SKA סנט פטרסבורג (בנו של איש העסקים המפורסם והמקורב לוולדימיר פוטין, בוריס רוטנברג), סיפר על קיום המשחק של קבוצתו נגד קבוצת מוטוריסט היום: "אנחנו חיילים. אם הליגה נותנת לנו הוראה לשחק - אנחנו משחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully