וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל צוקרמן העפילה לשיוט המדליות באליפות אירופה בקייט פויל

23.3.2024 / 18:01

הגולשת הישראלית התקדמה למקום השביעי ותצטרך לצבור ניצחונות בשלושה שיוטים כדי להעפיל לגמר. מיה אשכנזי סיימה במקום ה-15, דור זרקה במקום ה-14 אצל הגברים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.3/ספורט1

גולשת הקייט פויל הישראלית, גל צוקרמן, העפילה היום (שבת) לשיוטי המדליות באליפות אירופה המתקיימת בספרד ותנסה לתפוס מחר מקום על הפודיום.

צוקרמן יצאה ליום השיוטים האחרון בבית הזהב כאשר היא במקום השמיני, בתקווה להצליח לטפס עוד כמה מקומות בדירוג הכללי. היא ביצעה שני שיוטים טובים, אותם סיימה במקומות 5 ו-6 ושני שיוטים חלשים יותר במקומות 19 ו-14. בסופו של היום היא הצליחה לעלות מקום אחד בדירוג, עד למקום השביעי.

מחר יתקיימו שיוטי המדליות באליפות, כאשר צוקרמן תתחרה בחצי הגמר הראשון, ושם תצטרך לצבור ניצחונות בשלושה שיוטים על מנת להעפיל לגמר. המשימה לא תהיה פשוטה, כיוון ששתי המתחרות שהעפילו לחצי הגמר ממקומות גבוהים יותר זוכות בניצחון ובשני ניצחונות בונוס, כך שכל ניצחון שישיגו לפני צוקרמן ירחיק אותה מהגמר.

אם צוקרמן תהיה הראשונה לצבור שלושה נצחונות היא תעפיל לגמר התחרות, שם ממתינות כבר לורין נולו ופואמה נוילנד הצרפתיות, שסיימו את המוקדמות במקום הראשון והשני בהתאמה.

גל צוקרמן גולשת ישראלית. Robert Hajduk, אתר רשמי
תפתיע בחצי הגמר? גל צוקרמן/אתר רשמי, Robert Hajduk

המתחרה הישראלית השניה, מיה אשכנזי, לא הצליחה לצמצם את הפער מהפסגה וסיימה את התחרות במקום ה-15 הכללי, חמש מקומות פחות מהישג השיא שלה מהשנה שעברה. גם אשכנזי ביצעה היום שני שיוטים טובים, אותם סיימה 7 ו-8, אך שני שיוטים בעשירייה השלישית מנעו ממנה לעלות גבוה יותר.

גם דור זרקה, שהתחרה בגברים, ניסה להיכנס לעשרת הגדולים, לאחר שאתמול התמקם במקום ה-11 והיה צריך לסגור פער של שבע נקודות מהמקום העשירי. זרקה סיים את ארבעת שיוטי היום בעשירייה השנייה ונדחק עד למקום ה-14 הכללי.

  • עוד באותו נושא:
  • גל צוקרמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully