וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מחפשת נקמה בקרית אתא, ירושלים ללא מאמן בהרצליה

23.3.2024 / 17:17

הצהובים, שהפסידו בסיבוב הראשון לחבורה של אברהמי, לא רשמו את בראון, ווב וקולסון, ועשויים לקבל בחזרה את סורקין במשחק החוץ (21:00). אחרי פיטורי קאנדזוריס, ועם עוזרי המאמן על הקווים, האדומים באולם היובל (18:45). גליל עליון תארח את באר שבע (18:30)

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.3/ספורט1

משחקי ליגת העל בכדורסל יימשכו מחר (ראשון). במוקד המשחקים יעמוד המשחק בין עירוני קרית אתא למכבי תל אביב בקריות, אחרי שהחבורה של שרון אברהמי היממה את הצהובים בסיבוב הראשון. הפועל ירושלים, עדיין ללא מאמן קבוע על הקווים אחרי פיטורי קאנצוריס, תצא למשחק חוץ נגד בני הרצליה. בקרב תחתית חשוב תארח הפועל גליל עליון את הפועל באר שבע.

עירוני קרית אתא - מכבי תל אביב (21:00)

הפתעת העונה מקרית אתא רוצה להמשיך בעונה הנהדרת שלהם כשיארחו את מכבי תל אביב. החבורה של שרון אברהמי רשומה על הפסד הליגה האחרון של הצהובים, בהיכל מנורה, באחד המשחקים המדהימים של השנים האחרונות, אך בינתיים קרית אתא איבדה מעט גובה והפסידה בשניים משלושת המשחקים האחרונים בחוץ להפועל ירושלים והפועל חולון. לקראת המשחק הביתי, שאמור להוביל לאולם רמז להתמלא לחלוטין, מצוי שרון אברהמי בבעיה. הגארד ג'יימס בייטמון סובל מדלקת בגיד אכילס ובספק, כשגם גיא פלטין ותומר פורת סוחבים פציעות אך אמורים לשחק.

הריצה הנהדרת של מכבי תל אביב בחודש וחצי האחרונים המשיכה ביום שישי עם ניצחון חוץ על באיירן מינכן. החבורה של עודד קטש ניצחה 13 משחקים בכל המסגרות, ולמרות שהיא לא מדורגת במקום הראשון בטבלה, זה רק בגלל ששיחקה פחות משחקים מהפועל תל אביב, ואם תמשיך לנצח בליגה תעלה אל ראשות הטבלה בחזרה. במכבי חזרו רק במהלך השבת ממינכן, ויערכו רק אימון קל לקראת קרית אתא כשמי שעשוי לשוב לסגל אחרי למעלה מחודש הוא הסנטר רומן סורקין. בצוות המקצועי בחרו להעניק מנוחה ללורנזו בראון, בונזי קולסון וג'יימס ווב למרות הרצון לנקום בקרית אתא על ההפסד מתחילת העונה.

גיא פלטין, עירוני קרית אתא. דני מרון
אמור לשחק למרות הפציעה. גיא פלטין/דני מרון

בני הרצליה - הפועל ירושלים (18:45)

החבורה של דן שמיר איבדה מומנטום עם שני הפסדים בשלושת המשחקים האחרונים מאז פגרת הנבחרת, והפציעה של מרכוס קאר שהוחלף במייק מקגורל בהחלט לא תרמה לשאיפות של הקבוצה מהשרון. בהרצליה שואפים לסיים את הסיבוב השני בשישייה הראשונה, ויודעים שניצחון על ירושלים יעזור מאוד לשאיפות הללו שלהם. אחת הבעיות המרכזיות של הרצליה היא במשחק הפנים, כששחקן הפנים אלכסנדר זצ'ביץ' שצורף הצטיין בניצחון החוץ בבאר שבע, אבל בשני ההפסדים מאז שהגיע לא קלע ולו נקודה אחת.

הפועל ירושלים מגיעה לאולם היובל בעוד נקודת מבחן. אחרי ההדחה מאירופה שהדהימה את אנשי הקבוצה באמצע השבוע שעבר החליטו בירושלים לסיים את דרכו של המאמן היווני איליאס קאנדזוריס, ועל הקווים יעמדו מחר צמד עוזרי המאמן אולארצ'יק וינאקופולוס, כשהמנהל המקצועי יונתן אלון יתמוך בהם. בירושלים ממשיכים בחיפוש אחר מאמנים, ויודעים שבינתיים על הקבוצה לנסות ולעצור את המומנטום השלילי שהוביל אותם אל המקום השביעי בטבלה, שישה מחזורים בלבד לסיום העונה. בירושלים מקווים לאושש את חלק מהשחקנים הישראלים שנמצא בכושר אישי ירוד ביותר בתקופה האחרונה, כמו גם את הקפטן ליוואי רנדולף שאכזב במשחקי ההכרעה. ג'קורי וויליאמס וברינטון למאר לא נרשמו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
עוזר מאמן הפועל ירושלים שי אולארצ'יק. מאור אלקסלסי
שוב ממלא מקום. שי אולארצ'יק/מאור אלקסלסי

הפועל גליל עליון - הפועל באר שבע (18:30)

כבר חודש וחצי שהחבורה של ברק פלג בצלילה לעבר ירכתי הטבלה, ולחלק האחרון של העונה היא סוף סוף תופיע עם ארבעה זרים אחרי שהחתימה את הסנטר האמריקאי שון מילר. בגליל יודעים שהמשחק נגד באר שבע הוא גורלי להמשך הדרך, כשהפסד יצמיד אותם אל המקום האחרון בטבלה, וכשלוח המשחקים שמחכה להם רחוק מלהיות נוח, זאת עשויה להיות מכה שיהיה להם קשה להתאושש ממנה.

מאז הצטרף אורן אהרוני לבאר שבע הקבוצה הייתה קרובה בשלושה משחקים, אבל הפסידה בכולם והיא עדיין עם ארבעה ניצחונות בלבד מתחילת העונה עמוק במקום האחרון. באר שבע צירפה את הגארד מייק לואיס במקום אלייז'ה פמברטון, ולמרות יכולת סבירה שלו בהפסד ברוממה, הוא לא הצליח להושיע את הקבוצה. בקבוצה ממשיכים לעבוד קשה כדי לנסות ולצאת מהמקום שמוביל לליגה הלאומית, ויודעים שהפסד ירחיק את גליל עליון מרחק שניים וחצי משחקים מהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully