וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיבור רע לשני הצדדים? הסוגיה הבוערת בכדורגל באנגלי

עודכן לאחרונה: 23.3.2024 / 11:18

סאות'גייט הכחיש את השמועות על מעבר ליונייטד, בממלכה טוענים: מוטב שיישאר בנבחרת, וגם השדים האדומים צריכים לחשוב יותר בגדול

תקציר ה-0:2 של נבחרת אנגליה על מלטה/ספורט1

בימים האחרונים נטען כי גארת' סאות'גייט הוא המועמד המועדף על בעלי מנצ'סטר יונייטד החדש סר ג'ים רטקליף להיכנס לנעליו של אריק טן האח. אמש (שישי) הבהיר מאמן נבחרת אנגליה כי "כל תשומת הלב שלי מופנית אל עבר היורו. אני לא מתכוון לדבר עם אף אחד לפני כן, וזה יהיה חוסר כבוד גדול לדבר על כך. אני שמונה שנים בתפקיד, ומעולם לא עשיתי זאת. לא הייתי חושב אפילו לדבר עם קבוצה בזמן שאני מאמן הנבחרת".

"מוטב לו להישאר בנבחרת", ניתח מאמן העבר גרהאם סונס. "אנגליה הפייבוריטית ביורו. לנבחרת הזאת יש לפחות עוד שני טורנירים, וגארת' צריך להישאר ולקצור את הפירות. הוא הרוויח מההתפתחות של הדור הזה ויודע מתקופתו במידלסברו שלאמן מועדון, עם דרישות יומיות, זו עבודה שונה לגמרי".

גם ליונייטד, טען סונס, מוטב לחפש מאמן אחר: "תראו את שלושת המאמנים הכי מצליחים בליגה - פפ גווארדיולה, יורגן קלופ ומיקל ארטטה - כולם מאוד אמוציונליים ומלאי תשוקה. זה לא גארת'. יונייטד צריכה מאמן עם אופי גדול".

"אני יכול לראות את זה קורה", אמר רוי קין, "בעבר לא יכולתי לראות את גארת' כמאמן יונייטד, אבל עכשיו זה אפשרי. יש לו מערכת יחסים טובה עם המנהל החדש דן אשוורת', זה לא יפתיע אותי".

כך או כך, לפי "סקיי", יונייטד מתכננת את העונה הבאה שלה עם טן האח על הקווים. מקור במועדון טען כי השדים האדומים צריכים לחשוב כמו קבוצה גדולה: "האם קבוצת על אחרת היתה שוקלת את מועמדות סאות'גייט? האם ליברפול היתה ממנה אותו? באיירן מינכן? אז למה שיונייטד תעשה זאת?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully