וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפילו הפלייאין בסכנה: גולדן סטייט ממשיכה להסתבך, קר לא מודאג

עודכן לאחרונה: 23.3.2024 / 9:54

הכבשה השחורה שוב הפריעה, מאזן הבית עגום, היריבות מתרחקות ויוסטון מתקרבת. הווריירס בצרות, מאמנם: "לא צריך לתכנן דברים מחדש"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.3/ספורט1

הכבשה השחורה של גולדן סטייט עשתה זאת שוב. אינדיאנה ניצחה הלילה (בין שישי לשבת) 111:123 בצ'ייס סנטר, והיא הקבוצה היחידה בליגה שטרם הפסידה באולם החדש של הווריירס (0:5).

חלומותיה של גולדן סטייט להשתחל לשישייה הראשונה ולהימנע מקרבות הפלייאין נראים כמעט בלתי אפשריים - הם רחוקים שישה משחקים וחצי מדאלאס השישית, כשגם המקום השמיני בו נמצאת סקרמנטו (ארבעה משחקים) ככל הנראה כבר לא יושג. על כן, כל שנותר לסטיב קר ושחקניו הוא להילחם מול לוס אנג'לס לייקרס על המקום התשיעי, וגם שם הם בפיגור של משחק וחצי. למעשה, לאור המומנטום הרע של גולדן סטייט וזה המצוין של יוסטון (1:9 בעשרת המשחקים האחרונים), אפילו המקום בפלייאין כבר לא נראה מובטח.

אם העונה היתה מסתיימת היום, גולדן סטייט היתה פוגשת בפלייאין את פיניקס, ללא יתרון ביתיות. הפסד היה חורץ את גורלה, בעוד ניצחון היה שולח אותה למפגש נוסף, על כל הקופה, מול המנצחת במשחק הפלייאין המקביל בין סקרמנטו והלייקרס. המנצחת שם תפגוש בסיבוב הראשון את המדורגת ראשונה במערב (כרגע אוקלהומה סיטי).

שחקן אינדיאנה פייסרס טייריס הליברטון מול שחקן גולדן סטייט ווריירס דריימונד גרין. Ezra Shaw, GettyImages
הליברטון שוב היה גדול על גולדן סטייט/GettyImages, Ezra Shaw

בעשרת המשחקים האחרונים עומדת גולדן סטייט על 6:4 - המאזן הגרוע ביותר מבין הטופ 10 במערב, שווה ערך לזה של ממפיס. "אינדיאנה פשוט השקיעה יותר מאיתנו במשחק הזה", הודה סטף קרפן, שסיים עם 9 מ-24 מהשדה וכמו קבוצתו, נעלם ברבע השלישי בו הובסו הווריירס 36:21. "זה מבאס. דיברנו על הדברים האלה הרבה פעמים, ופשוט לא הצלחנו".

מאזן הבית של הווריירס עומד על 19:18 העונה. לשם השוואה, מאזן הבית של יוסטון עומד על 11:24 ושל יוטה על 15:20. כעת יוצאת האלופה לשעבר למסע חוץ - במינסוטה, מיאמי, אורלנדו, שארלוט וסן אנטוניו. "אני לא צריך לתכנן דברים מחדש", התעקש קר. "אני יודע מי אנחנו. מן הסתם אנחנו מאוכזבים, קיווינו לנצח את כל שלושת משחקי הבית האחרונים שלנו וניצחנו רק אחד, וזה שם אותנו בעמדה לא פשוטה".

"אנחנו עדיין מנסים להבין מה לעשות", הודה כריס פול. "זו עונה מלאת עליות ומורדות. יהיה לנו משחק נהדר בו הכל עובד, ואז משחק כמו הערב". קרי סיכם: "זה לא מצב אידיאלי להיות בו, כי כל משחק קובע כרגע. צריך שתהיה לנו תחושת דחיפות מעתה ועד תום העונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מאמן גולדן סטייט ווריירס סטיב קר. Ezra Shaw, GettyImages
מכיר את הקבוצה שלו היטב, ולא מודאג. קר/GettyImages, Ezra Shaw
  • יריבת הווריירס על מקומות 9-10 לוס אנג'לס לייקרס ניצחה 94:101 את פילדלפיה, ב"משחק מכוער", לפי לברון ג'יימס. דיאנג'לו ראסל, שהיה מועמד לעבור בטרייד עוד בקיץ ואז לאחר מכן שוב סביב פגרת האולסטאר המשיך בכושרו המצוין, צלף את השלשה ה-184 שלו העונה ובכך שבר את שיא המועדון שקבע ניק ואן אקסל ב-1994/95. "זה מרגיש טוב מאוד, אני אסיר תודה וכעת אנסה להקשות על מי שינסה לשבור את השיא שלי", אמר.
  • כוכב ניו אורלינס ברנדון אינגרם סובל מחבל בעצם בברכו השמאלית, וייעדר כשבועיים. עדיין לא ברור האם הפורוורד שקולע העונה 20.9 נקודות למשחק יספיק לחזור לפני תום העונה הסדירה.
  • לאחר ה-117:125 על פורטלנד, אישר מאמן הקליפרס טיירון לו שראסל ווסטברוק יחזור לסגל בשבוע הבא, אולי כבר מול אינדיאנה ביום שני. ב-11 המשחקים שנעדר הרכז המחליף ואחד האקס פקטורים הגדולים של הקליפרס, עמדה קבוצתו על מאזן 5:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully