וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכנות לגמר גביע המדינה: ניצחונות לא.ס. רמת השרון והפועל ראשל"צ

מוליכת הטבלה גברה 31:34 על מכבי ראשון לציון, היריבה העירונית של האלופה ניצחה 32:38 את מכבי תל אביב רגע לפני המפגש ביניהן על התואר. אשדוד וחולון נפרדו בתיקו

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.3/ספורט1

גמר גביע המדינה בכדוריד יתקיים רק בעוד שבוע, אבל היום (שישי) המשחק בין הפיינליסטית, א.ס. רמת השרון, למכבי ראשון לציון, הסתיים בניצחון של המועמדת לזכייה. שוויון דרמטי בין אשדוד לחולון, הפועל ראשון לציון ניצחה את מכבי תל אביב. בבית התחתון, בני הרצליה ונס ציונה נפרדו בתיקו, קרית אונו גברה על קרית מוצקין ואס"א תל אביב ניצחה את הפועל רמת גן.

מכבי ראשון לציון - א.ס. רמת השרון 34:31

האלופה מול המוליכה. 4 נקודות הפרידו בין השתיים לפני המשחק, ולאחריו הסיפור נסגר. רמה"ש עם יתרון של שש, וגם ביחס הישיר בזכות 3 ניצחונות לאורך העונה על האלופה. הפתיחה הייתה של הצהובים שהובילו לאורך מספר שלבים במחצית הראשונה ביתרון של 3 שערים. במחצית השנייה האורחת הפכה ושמרה על היתרון עד הסיום עם ניצחון חשוב לפני הגמר בשבוע הבא.

הפועל אשדוד - מ.כ. חולון 35:35

2 נקודות הפרידו בין השתיים לפני המפגש, כשמשוואה הייתה ברורה. ניצחון של אשדוד - והיא עולה למקום הרביעי - וגם יוצרת יחס ישיר לזכותה מול חולון. מנגד, ניצחון של חולון סוגר את הסיפור ואת הרביעייה לפליאוף, שכן עם 4 נקודות ויחס ישיר - מעשית הסיפור גמור. בסיום - אשדוד נחלצת מהפסד עם שער שיוויון של ניבו לוי שתי שניות לסיום.

הפועל ראשון לציון - מכבי תל אביב 32:38

אדומים שחוזרים אל גמר גביע המדינה אחרי הפסקה של 6 שנים - עשו את ניסויי הכלים האחרון מול מכבי ת"א, והם מוכנים למעמד עם ניצחון משכנע על הצהובים.

תומר בודנהיימר הפועל ראשון לציון. הדר ואן קולא איגוד הכדוריד, אתר רשמי
מוכנים לגמר הגביע. בודנהיימר/אתר רשמי, הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

תוצאות נוספות מהבית התחתון:

בני הרצליה - א.כ. נס ציונה 28:28

מכבי קרית מוצקין - הפועל קרית אונו 32:30

אס"א תל אביב - הפועל רמת גן 34:37

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully