וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיכה בשלה: מכבי רמת גן הביסה 80:97 את הפועל עפולה

המדורגת שלישית נהנתה ממקולום (19 נק') ומאריאל (18 נק', 5 מ-10 מחוץ לקשת) והנחילה הפסד רביעי ביתי העונה לחבורה של פרל, במשחק שהוכרע בשלב מוקדם

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.3/ספורט1

מכבי רמת גן סיפקה הוכחה נוספת לכך שהיא בצמרת ליגת העל בכדורסל, כשהשלימה היום (שישי) ניצחון כפול העונה על הפועל עפולה במפגש העולות החדשות עם 80:97 בצפון על החבורה של רועי פרל, שמצדה נחלה הפסד רביעי ביתי העונה ושני רצוף אחרי שנעצרה בשבוע שעבר אצל מכבי תל אביב.

המדורגת שלישית בטבלה שוב חסרה את מנג'וק מתיאנג ובמחצית הראשונה אייזיה מיילס נפגע בראשו ופונה להמשיך טיפול בבית חולים, אבל נהנתה ממשחק נפלא של קנדל מקולום שקלע 19 נקודות, אדם אריאל תרם 18 נקודות (5 מ-10 מחוץ לקשת) וגם ג'ורדן כהן בלט עם 12 נקודות ובכך קטע רצף של שישה משחקים בחד-ספרתי כדי לסייע לקבוצתו להגדיל את יתרונה מהמקום הרביעי.

סטטיסטיקה

הפועל עפולה: סטנלי 19, וייס וגולדנברג 17 כ"א, שלטון וארלינגטון 11 כ"א, אביבי 3, לוטאטי 2. כן שותפו: בריגס (0-3 מהשדה, 6 ריבאונדים) ומסילתי.

מכבי עירוני רמת גן: מקולום 19 (7-10 מהשדה, 4 אסיסטים), אריאל 18, כהן (7 אסיסטים) וטוקוטו 12 כ"א, מושקוביץ 11, מלמד ומשעור 8 כ"א, מיילס 6 (2-2 לשלוש), סרור 3.

איתי מושקוביץ, מכבי עירוני רמת גן. ברני ארדוב
עוד ניצחון מרשים לרמת גן/ברני ארדוב

מהלך המשחק

הרבע הראשון עוד היה צמוד, חרף ריצת 2:9 של האורחת, כי וייס וסטנלי הובילו ריצת 2:12 ובתום 10 דקות הראה לוח התוצאות 23:25 למקומיים. עם זאת, ברבע השני לעפולה כבר לא היו תשובות לדהירה של רמת גן בראשות מקולום, טוקוטו ושתי שלשות של אריאל. משעור פתח לראשונה פער דו-ספרתי כאשר השלים ריצת 0:6 אישית ובמחצית הובילה רמת גן 39:53.

המגמה נמשכה ברבע השלישי והיתרון רק הלך וצמח הודות לשלשות של כהן ומלמד ו-7 נקודות ברצף שקלע מקולום ולא איפשר לארלינטון להחזיר את חבריו למשחק. אמנם שלשות של וייס וסטנלי העירו את המארחת, אבל מושקוביץ עם סל גדול לפני סיומו של שעון ה-24 וסל חשוב נוסף אחרי חדירה וירטואוזית קבע 59:81 לאחר 30 דקות בהתמודדות.

ברבע האחרון ארלינגטון המשיך לנסות להיאבק על כדורים מתחת לסלים ולצמק את ההפרש, אבל מושקוביץ וטוקוטו שמרו על הפער הגדול בין הצדדים. אריאל הגיע לחמש שלשות וירד במחיאות כפיים, לוטאטי ניצל את הגארבז' טיים כדי להוריד את ההפרש ולמזער נזקים. בסיום 80:97 למכבי רמת גן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully