וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האחריות קודם כל שלי": המסר של יוסי בניון לשחקני הנבחרת

22.3.2024 / 13:35

המנהל המקצועי כינס את השחקנים בשעת לילה מאוחרת כדי למנוע אי הבנות ולחדד את המסר: "אנחנו לא מחפשים להאשים אף אחד, אין טענות כלפיכם. אני והצוות אחראים, זו האמת ולא שום דבר אחר"

ניב דברת מדווח אחרי תבוסת נבחרת ישראל 4:1 לאיסלנד/ניב דברת

מיד בסיום המשחק אמש (חמישי), כאשר נבחרת ישראל הגיעה לבית המלון בבודפשט והשחקנים סיימו את ארוחת הלילה, ביקש יוסי בניון לומר מספר מילים לשחקנים. בין היתר, אמר המנהל המקצועי: "אני רוצה לומר לכם שאין לי טענות לשום שחקן. אנחנו לא מחפשים להאשים אף אחד. האחריות היא קודם כל שלי ושל הצוות. זו האמת ולא שום דבר אחר".

לאחר מכן עלו השחקנים לחדרים והיום כאמור הם בבית המלון בבודפשט, כאשר אין כוונה לשחרר שחקנים הביתה עד יום ראשון. גורם בנבחרת סיפר כי לבניון היה חשוב להגיד לשחקנים את הדברים, במיוחד על רקע פרסומים כאלה ואחרים. הוא רצה שישמעו ממנו את הדברים שהוא מאמין בהם ולא יקראו ציטוטים אנונימיים מגורמים שונים בנבחרת.

יוסי בניון מנהל מקצועי נבחרת ישראל. מאור אלקסלסי
לא בורח מאחריות. בניון/מאור אלקסלסי

בהמשך לדברים של בניון, בנבחרת קראו הבוקר את הכתבות, שמעו את הקולות והבינו את הביקורות הקשות. אנשי הנבחרת לא מתכוונים לעשות עניין מאמירות כאלו ואחרות של שחקנים, או מהכעס של אוסקר גלוך שלא פתח ושל ערן זהבי שהרגיש שכל חיצי הביקורת מופנים כלפיו. בנבחרת מכילים את הכל ומבינים שבסוף היו"ר שינו זוארץ יצטרך לקבל החלטה בנוגע להמשך דרכו של בניון. לגבי אלון חזן, קרוב לוודאי שההחלטה כבר התקבלה והוא לא ימשיך בתפקידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully