וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מגששים את דרכם החוצה": הדיווח המדאיג על כוכבי מכבי תל אביב

העיתונאי הספרדי צ'מה דה לוקאס טוען שהצהובים עשויים לאבד שחקני מפתח בעקבות המלחמה: "מספר שחקנים שחתומים לעונה הבאה לא מעוניינים להישאר. לאור המצב, לא ברור אם מכבי ת"א תוכל בכלל להעמיד סגל תחרותי"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.3/ספורט1

בזמן שמאבקי הפלייאוף והפלייאין שלה נמשכים, מכבי תל אביב נאלצת להתמודד עם לא מעט רעשי רקע לקראת העונה הבאה. אחרי הדיווחים באיטליה לפיהם לורנזו בראון עשוי להתיר את חוזהו ולעזוב את הקבוצה בקיץ, מגיעים דיווחים דומים מספרד.

על פי העיתונאי הספרדי צ'מה דה לוקאס, שנחשב למומחה העברות כדורסל אירופי, מספר שחקנים של הקבוצה שחתומים לעונות הבאות שוקלים את עתידם במועדון ועשויים לעזוב בקיץ על רקע המלחמה המתמשכת.

"הרבה שחקנים לא רוצים להמשיך במכבי, למרות שיש להם חוזה", אמר דה לוקאס בפודקאסט שפורסם היום (שישי). למעט ג'וש ניבו שמסיים חוזה בתום העונה וספק רב אם יישאר על רקע יכולתו הטובה שבוודאי תקפיץ את מחירו, רוב השחקנים הבכירים של מכבי תל אביב חתומים לעונות הבאות. ווייד בולדווין, בונזי קולסון ולורנזו בראון, שמהווים שלושת רבעי מהשלד המרכזי של הקבוצה מהעונה שעברה, חתומים עד 2025 - אבל לפי דה לוקאס, חלקם כבר מגששים את דרכם החוצה.

בונזי קולסון, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
ימשיך או יעזוב? בונזי קולסון/דני מרון

לדבריו, בעקבות המלחמה, מכבי תל אביב תיתקל בקשיים רבים בבניית הסגל לעונה הבאה. "השאלה היא האם מכבי תל אביב תוכל בכלל להעמיד סגל מספיק תחרותי כדי להתמודד ביורוליג. ממה שאני שומע, לורנזו בראון עשוי לעזוב בקיץ - אבל הוא ממש לא היחיד".

כאמור, מלבד ג'וש ניבו, רק רפי מנקו וחסיאל ריברו מסיימים חוזה בקיץ, כשעל האחרון יש לקבוצה אופציה לעונה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully