וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרף ההתנצלות: תיאסר הנפת דגלי ישראל במשחק בין אנגליה לברזיל

באצטדיון וומבלי תינקט אכיפה קפדנית במשחק הידידות בין הנבחרות, במטרה למזער ככל שניתן כל אפשרות לעימות בין תומכי ישראל לפרו פלסטיניים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.3/ספורט1

ההתאחדות האנגלית התנצלה בפני הקהילה היהודית על החלטתה לאסור הנפת דגלי מדינות במשחקי נבחרת אנגליה ועל ההחלטה הראשונית והמקוממת שלא לצבוע את הקשת מעל אצטדיון וומבלי בצבעי כחול-לבן לאחר השבת השחורה ב-7.10, כפי שעשתה בעבר כדי להזדהות עם מדינות שחוו אסונות וטרגדיות קשות, אבל נראה כי ניאלץ להסתפק בהתנצלות בלבד - כי המעשים של האנגלים נותרים בעינם.

לקראת משחק הידידות מחר נגד ברזיל (שבת, 21:00, ספורט1), ההתאחדות האנגלית הודיעה כי תאסור על הכנסת דגלי מדינות לאצטדיון, מלבד אלו של אנגליה וברזיל שמשחקות כמובן, כך בהתאם להחלטת המשטרה המקומית. ב"דיילי מייל" הסבירו כי מדובר בהמשך להחלטה שהתקבלה באוקטובר לפני משחק הידידות נגד אוסטרליה, "במטרה לצמצם נקודות חיכוך ככל שניתן בין קבוצות פרו-ישראליות לפרו-פלסטיניות", כך נכתב.

דגל ישראל באצטדיו וומבלי. רויטרס
דגל ישראל באצטדיו וומבלי/רויטרס

נזכיר כי גם בפרמיירליג האנגלית חל איסור על הנפת דגלי מדינות ביציעים בעקבות ה-7.10 , אולם בליגה האנגלית הבכירה אין אכיפה קפדנית בנושא, כך נטען בכתבה, בהינתן העובדה שאוהדים רבים מכל רחבי העולם מגיעים לאצטדיונים ומבקשים להניף דגלים וסמלים כדי לייצג את מדינתם. במשחק הנבחרת, לעומת זאת, צפויה אכיפה במטרה למנוע חיכוכים ועימותים פוליטיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully