וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגווייר משיב אש: "מיליוני אנשים חושבים שאני ראוי לנבחרת"

הבלם בריאיון לתקשורת האנגלית לקראת משחק הידידות נגד ברזיל: "כל השחקנים בסגל יגידו שהציפייה היא לזכות ביורו 2024. מקווה שסאות'גייט ימשיך איתנו למונדיאל"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.3/ספורט1

הארי מגווייר הוא אחד הבלמים הכי מושמצים בעולם, כזה שאיבד את מקומו ב-11 של מנצ'סטר יונייטד בכל פעם מחדש, אבל בנבחרת אנגליה קשה מאוד להוציא אותו מההרכב. בריאיון שהעניק לקראת משחק הידידות נגד ברזיל מחר (שבת, 21:00, ספורט1), השיב לביקורות והביע תמיכה נחרצת בגארת' סאות'גייט.

"זה נכון שהמון אנשים לא חושבים שאני ראוי להיות חלק מנבחרת אנגליה, אבל יש מיליוני אנשים שחושבים שכן", אמר מגווייר, "אני חזק מנטלית, התגברתי על המון קשיים ויש לי אמונה גדולה ביכולות שלי", אמר הבלם לקראת המפגש עם הסלסאו.

שחקן נבחרת אנגליה הארי מגווייר. רויטרס
ממרכז ההגנה של הנבחרת קשה להוציא אותו. מגווייר/רויטרס

ביום שלישי אנגליה תפגוש את בלגיה במשחק הכנה נוסף לקראת היורו הקיץ בגרמניה, בו תנסה נבחרת שלושת האריות לזכות באליפות אירופה לראשונה בתולדותיה - אחרי שביורו הקודם הגיעה לראשונה בהיסטוריה לגמר, ובו הפסידה לאיטליה בתום דו קרב פנדלים.

חוזהו של סאות'גייט יסתיים בסוף השנה ועדיין לא ברור אם הוא ימשיך עם שלושת האריות גם למונדיאל 2026, אבל בכל מקרה בקיץ הקרוב זה צפוי להיות היורו האחרון שלו כמאמן הנבחרת. מגווייר, שלאורך כל הדרך זוכה לאמון מהמנג'ר, מקווה להחזיר לו עם זכייה בטורניר: "אנחנו מאוד רוצים שהוא ימשיך איתנו למונדיאל. הוא עושה עבודה מדהימה מהרגע שהחל לאמן אותנו, עשינו התקדמות אדירה ואנחנו מוכנים לזכות ביורו - כמובן שאנחנו מקווים שהוא יישאר איתנו כמה שיותר. כל מי שתדברו איתו על סאות'גייט ידבר בשבחו. הוא נהדר".

כשנשאל לסיום לגבי הסיכויים של אנגליה לזכות ביורו, השיב: "אני מרגיש שכולנו כקבוצה מוכנים לנצח וכל שחקן בסגל יגיד לך שהציפייה היא לזכות, אבל אי אפשר לדעת מה יהיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully