וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבדיה ממשיך ב"קפיצה הגדולה" ויודע: זה הצעד הבא בהתפתחות שלי

אחרי שחזר מפציעה ו"המשיך מאותו מקום", אבדיה סוחט מחמאות וכבר זוכה למעמד שונה בקבוצה. עכשיו הוא רוצה להפוך ל"מנהיג הגנתי", ומסמן נקודה לשיפור גם בצד השני של המגרש

דני אבדיה ממשיך לבסס את עצמו כשחקן בכיר בוושינגטון. גם אחרי שנעדר משלושה משחקים רצופים בשל פציעה, הפורוורד הישראלי שמר הלילה (בין חמישי לשישי) על אותה יכולת מהשבועות האחרונים, ועזר לוויזארדס להשיג את אחד הניצחונות הכי מרשימים שלהם העונה, 102:109 על סקרמנטו.

אבדיה קיבל 32 דקות וסיים עם 17 נקודות, 9 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, והמשיך לשמור על יציבות מרשימה. בסך הכל, בתשעת המשחקים האחרונים הוא קלע 14 נקודות ומעלה - המשך ישיר ליכולת שלו במשך כל העונה.

"ראינו את אבדיה משתפר מעונה לעונה, אבל העונה הוא עשה את הקפיצה הכי גדולה", ניתח כתב הוויזארדס צ'ייס יוז. "הוא שיפר את הקליעה ונהנה מאוד מסגנון המשחק המהיר יותר של וושינגטון. הוא מתאים מאוד לשיטה הזאת".

כמו אבדיה, גם קייל קוזמה חזר אחרי שנעדר מהמשחקים האחרונים בשל פציעה, וגם הוא נראה מצוין עם 31 נקודות. "דני האיש שלי", כתב קוזמה בסטורי לצד תמונה שלו ושל אבדיה מהמשחק.

בכלל, בזמן שהסגל של וושינגטון משופע בשחקנים צעירים, חלקם חסרי ניסיון ב-NBA, אבדיה לחלוטין זוכה למעמד חדש: עכשיו הוא כבר נמנה על השחקנים הבכירים בקבוצה, ותצוגות יפות שלו כמו הלילה כבר נחשבות כמעט עניין שבשגרה.

"דני עזר לנו מאוד לשלוט בריבאונד, כמו שהוא עושה תמיד. אנחנו כבר מצפים ממנו לקבל את התרומה הזו, זה לא מפתיע אותנו", אמר מאמן וושינגטון בריאן קיף בסיום.

אחרי שייצב את הקליעה מבחוץ, שיפר בצורה משמעותית את הסיומת בחדירה לסל והפך לשחקן התקפה לא פחות טוב מאשר בהגנה, מה הצעד הבא בהתפתחות של אבדיה?

"אני רוצה להשתפר בכל מה שקשור לתקשורת בהגנה, אני רוצה להיות מנהיג הגנתי, ולהמשיך להיות יציב", הוא העיד על עצמו בסיום. "לייצר מצבי קליעה לי ולחברים לקבוצה, ולרוץ יותר - כי קבוצות מתחילות ללמוד אותי וסוגרות לי את החדירה ימינה. אני צריך לשפר את יד שמאל שלי ולזרוק לפעמים מחצי מרחק עם הצבע עמוס מדי. אני מתקדם לאט לאט, אני לא רוצה לזרז את זה יותר מדי אלא להמשיך להיות דומיננטי בדברים הפשוטים. עם הניסיון, העבודה הקשה וההזדמנויות, אני מאמין שזה יבוא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully