וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א תתקרב להבטחת מקום בשמינייה? "באיירן תבוא להילחם"

תוצאות יום חמישי הרחיקו מעט את הצהובים מהפליאוף, אך הם יעלו במינכן נגד הבאוורים (21:30) בידיעה שניצחון יקרב אותם להבטחת המקום השמיני. אנטוניוס קליבלנד: "משחק קשה מול קבוצה שמנסה להיכנס לפלייאוף, בדיוק כמונו"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.3/ספורט1

מכבי תל אביב תעלה הערב (שישי, 21:30) ל-BMW פארק במינכן למשחק במסגרת המחזור ה-31 ביורוליג נגד באיירן מינכן. הצהובים, שניצחו את ארבעת משחקי היורוליג האחרונים שלהם, מגיעים למשחק מהמקום השביעי, עם 17 ניצחונות ו-13 הפסדים, בעוד הבאוורים מחזיקים במאזן הפוך, 13 ניצחונות ו-17 הפסדים.

תוצאות אמש ביורוליג, בעיקר הניצחונות של אולימפיאקוס וההפסד של באסקוניה, הרחיקו את מכבי מהמקום השישי בטבלה מחד, אך מצד שני במכבי יודעים כי ניצחון הערב במינכן יפתח פער של משחק וחצי על פני הקבוצה הבאסקית במאבק על המקום השמיני, שנותן לפחות שתי הזדמנויות במשחקי הפלייאין כדי להיכנס לפלייאוף.

ג'ון דיברתולומאו מכבי תל אביב. אודי ציטיאט
מכבי תל אביב נגד הסטטיסטיקה בשבועות כפולים. דיברתולומאו/אודי ציטיאט

מכבי ערכה אמש את האימון המסכם באולם בו ייערך המשחק, כשבצוות המקצועי מכינים את השחקנים למשחק אגרסיבי מצידה של באיירן, שההפסד של פרטיזן בלגרד החזיר אותה לחיים במאבק על הכניסה לפלייאין, ובניצחון הם צפויים להיות בשיוויון נקודות עם הקבוצה שתדורג במקום העשירי. "באיירן תבוא להילחם, זה משחק קריטי עבורה", אמרו במועדון.

"באיירן יריבה קשוחה ואנחנו צריכים להיות מוכנים לשחק", אמר הקפטן ג'ון דיברתולומאו שנמצא בכושר נהדר, "מחכה לנו אתגר קשה. אנחנו מנסים להשיג לראשונה העונה שני ניצחונות בשבוע יורוליג כפול".

אנטוניוס קליבלנד, שלאחרונה השתדרג ברוטציה של הצהובים, הוסיף: "יהיה משחק קשה מול קבוצה די טובה שמנסה להיכנס לפלייאוף, בדיוק כמונו. אנחנו צריכים להמשיך בהרגלים הטובים שלנו, לנצל את המומנטום, לפתוח חזק מהרגע הראשון ולהיצמד לתכנית המשחק שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully