וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק ברק בכר ורוני לוי: המועמדים להחליף את אלון חזן בנבחרת

22.3.2024 / 7:35

בכר פנוי אבל עשוי לחכות למכבי ת"א, רוני לוי מיודד עם בניון אבל ממתין להכרעה של זוארץ, וגם שמם של בן שמעון וברדה עלה. מסתמן: מאמנים זרים ייבחנו רק אחרי מיצוי הרשימה המקומית

ניב דברת מדווח אחרי תבוסת נבחרת ישראל 4:1 לאיסלנד/ניב דברת

בנק המאמנים המועמדים להחליף את אלון חזן בנבחרת ישראל עמוק מאוד. אלמלא התבוסה הכואבת אמש (חמישי) בבודפשט, קרוב לוודאי שאם לא היה סימן שאלה באשר להמשך דרכו של יוסי בניון, המועמד הטבעי לרשת את המאמן הלאומי היה רוני לוי.

לוי ובניון מיודדים ורואים עין בעין את הכדורגל, כך שזה היה מאוד הגיוני שאחרי חזן יבוא מאמן הפועל חיפה שנמצא במומנטום מצוין ונחשב בעיני רבים כמאמן שעשה את ההצלחה הגדולה ביותר העונה, כשהוא מוביל את הפועל חיפה לפלייאוף העליון.

אבל לא רק רוני לוי בין השמות שנמצאים במאגר המאמנים הפוטנציאליים להחליף את חזן. כמובן שהשם המרכזי הוא ברק בכר. אחרי שש אליפויות וכשהוא יושב כרגע בבית, המועמדות של בכר ואולי היותו המועמד המוביל לנבחרת ישראל, היא הטבעית ביותר.

בכר כמובן ירצה להמתין ולראות מה קורה עם מכבי תל אביב בעונה הבאה בטרם יקבל החלטה, כך שגם אם יקבל פנייה כעת, ספק רק אם ייענה בחיוב. להיות המאמן הישראלי הראשון אחרי עידן הזרים אצל מיטש גולדהאר, וכשהוא יכול לקבל בקרית שלום משכורת גבוהה משמעותית מזו שהיה מקבל בשפיים, יהוו אטרקציה הרבה יותר גדולה עבור בכר, ולכן ספק אם ייענה בחיוב לפנייה מיידית.

רוני לוי לצד ברק בכר. אילוסטרציה, צילום מסך
לא רק שניהם. רוני לוי וברק בכר/צילום מסך, אילוסטרציה

כאמור, מקבץ המאמנים הישראלים הוא גדול ולצד רוני לוי וברק בכר, גם רן בן שמעון נתמך על ידי גורמים בהתאחדות לכדורגל, שבטוחים כי הגיע הזמן לתת את המושכות גם למי שאימן את נבחרת קפריסין והעונה רושם תוצאות מרשימות בא.א.ק לרנקה.

מאמן נוסף ששמו עלה לא פעם בשיחות כאלה ואחרות הוא אליניב ברדה, הצעיר מבין כל המועמדים. ברדה נחשב למאמן שמאוד קרוב לשחקנים, כך שגם הוא יכול להילקח בחשבון.

בנוסף לארבעת המאמנים הישראלים, אופציית מאמן זר תמיד נמצאת על השולחן. בהתאחדות לא פוסלים זאת, אך קרוב לוודאי שקודם ינסו למצות את האופציות הישראליות.

בכל מקרה, ההחלטה על זהות המאמן הבא תתקבל בשיתוף פעולה עם יוסי בניון, במידה ששינו זוארץ יחליט שבניון צריך להמשיך בתפקידו כמנהל המקצועי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully