וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ידענו שיפשל": באיסלנד עקצו את זהבי, והופתעו מהמתנות מחזן

ת'ררינסון ניבא מראש את החמצת הפנדל של כוכב ישראל: "רגע קריטי במשחק". הספסול של גלוך גרם להרמת גבות, והייתה גם ביקורת על ה"תאקל האלים" של רביבו

ניב דברת מדווח אחרי תבוסת נבחרת ישראל 4:1 לאיסלנד/ניב דברת

איסלנד חוגגת את הניצחון הגדול 1:4 אמש (חמישי) על נבחרת ישראל, ויודעת שלהחמצה של ערן זהבי ברגע קריטי במשחק הייתה חלק גדול בתוצאה הסופית.

כזכור, במצב של 2:1 לאיסלנדים, זהבי סחט פנדל אחרי נגיעת יד ברחבה, אבל בעט החוצה. משם האיסלנדים שגם היו ביתרון מספרי בעקבות הרחקתו של רוי רביבו, כבשו את השלישי והרביעי ודאגו שזהבי וחבריו יסיימו את המשחק עם תבוסה צורבת.

לטענתו של המגן השמאלי גודי ת'ררינסון, ההחמצה של זהבי הייתה ידועה מראש. "אני מספיק זמן בכדורגל, יש לי את האינטואיציות שלי. לפני שזהבי ניגש לבעוט, הייתי בטוח שהוא יפשל", עקץ ת'ררינסון. "זה היה רגע קריטי במשחק. הגענו להרבה מצבים, היינו ביתרון מספרי, ואם הוא היה עושה 2:2, אולי המשחק הזה היה מסתיים אחרת. למזלנו, הוא החמיץ".

מאמן נבחרת ישראל אלון חזן. Attila KISBENEDEK / AFP, GettyImages
עזר לאיסלנד? חזן/GettyImages, Attila KISBENEDEK / AFP

בתקשורת האיסלנדית הופתעו לא פחות מאשר בתקשורת הישראלית מספסולו של אוסקר גלוך, וכתבו ש"אחד הכוכבים הכי גדולים של ישראל נותר על הספסל, בהחלטה ששירתה את הנבחרת שלנו". כמו כן, ציינו כי גם ההשארה של מוחמד אבו פאני מחוץ להרכב "היא הפתעה".

באיסלנד ביקרו גם את רוי רביבו אחרי מה שהוגדר כ"תאקל אלים" שגרם להרחקתו. ארנור סיגורסון, עליו בוצעה העבירה, אמר בסיום שהוא מקווה להיות כשיר לגמר הפלייאוף מול אוקראינה אחרי שהעבירה החזקה גרמה לו לפציעה. "זו הייתה עבירה מרושלת מאוד, הגיע לו אדום ישיר, אין ספק בכך", אמר סיגורסון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שון גולדברג, רמזי ספורי שחקני נבחרת ישראל מאוכזבים. רויטרס
הפסד כואב/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully