וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזר כמו שצריך: 17 נק' ו-9 ריב' לדני אבדיה בניצחון וושינגטון

הוויזארדס רשמו 102:109 ביתי על סקרמנטו וקטעו רצף של חמישה הפסדים. אבדיה שב מהיעדרות, נראה מצוין והוסיף 5 אסיסטים

דני אבדיה ממשיך להוכיח פעם אחר פעם שגרסת הכוכב שלו כאן כדי להישאר. הפורוורד הישראלי חזר הלילה (בין חמישי לשישי) כמו שצריך מהיעדרות של שלושה משחקים בשל פציעה בברך, המשיך מאותה נקודה בה נעצר וסייע לוושינגטון להשיג את אחד הניצחונות היוקרתיים ביותר שלה העונה - 102:109 על סקרמנטו בבית.

הניצחון קטע רצף של חמישה הפסדים עבור הוויזארדס, שעדיין מחזיקים במאזן הגרוע ביותר ב-NBA עם 12 ניצחונות לעומת 58 הפסדים. ההקינגס ירדו למאזן 29:40, כשהם רושמים מעידה בלתי צפויה ב-DC אחרי ארבעה ניצחונות בחמישה משחקים.

אבדיה, כמו קייל קוזמה שבעצמו חזר מפציעה, נראה כאמור נהדר. הוא חזר כמובן לחמישייה, קיבל 32 דקות וסיים אותן עם 17 נקודות באחוזים טובים (7 מ-14 מהשדה, 2 מ-3 מהשלוש, 1 מ-3 מהעונשין) לצד 9 ריבאונדים, 5 אסיסטים וגם 3 איבודים ו-3 עבירות. בסך הכל, אבדיה עומד על רצף של תשעה משחקים בספרות כפולות, כשבכל אחד מהם הוא קלע 14 ומעלה.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, מול קיגן מארי, סקרמנטו קינגס. Patrick Smith, GettyImages
המשיך מהנקודה בה עצר. אבדיה בפעולה הלילה/GettyImages, Patrick Smith

אבדיה פתח היטב את הרבע הראשון עם 9 נקודות, כמו קייל קוזמה, ועזר לוויזארדס לבנות יתרון קל. הקינגס קיזזו אותו וירדו למחצית במינוס שתיים, אבל בריחה נוספת של הוויזארדס בתחילת הרבע השלישי העמידה את ההפרש על 15. סקרמנטו שוב חפרה את דרכה חזרה למשחק, אבל פעולות מנצחות של קוזמה, ג'ורדן פול וקורי קיספרט הכריעו את הכף לטובת וושינגטון, כשאבדיה בולט בדקות הללו בעיקר בהגנה.

קייל קוזמה סיים כקלע הבולט של וושינגטון עם 31 נקודות לצד 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, ואחרי אבדיה הגיעו שני שחקנים נוספים לספרות כפולות: קורי קיספרט (15) וג'ורדן פול (14). דיארון פוקס סיים עם 25 נקודות, 5 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-6 חטיפות אצל סקרמנטו, שנהנתה גם מדאבל-דאבל 54 ברצף של דומנטאס סאבוניס (14 נקודות ו-14 ריבאונדים).

לוויזארדס תהיה הזדמנות נדירה למדי העונה לחבר שני ניצחונות רצופים, אם ינצחו את טורונטו במשחקם הבא בלילה שבין שישי לשבת בוושינגטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully