וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורטוגל מחצה 2:5 את שבדיה, 1:2 לאיטליה על ונצואלה

עודכן לאחרונה: 22.3.2024 / 0:51

CR7 זכה למנוחה ולא נכלל בסגל, זה לא מנע מהסלסאו לספק תצוגה נוספת ולהביס את הסקנדינבים במשחק הידידות. צמד לרטגי אצל ספאלטי, רוסיה חגגה 0:4 על סרביה במוסקבה, במשחק הראשון שלה מול יריבה אירופית

תקציר: פורטוגל - שבדיה 2:5/ספורט1

לצד פלייאוף ההעפלה ליורו, נערכו הערב (חמישי) מספר משחקי הכנה ברחבי העולם.

פורטוגל - שבדיה 2:5

כריסטיאנו רונאלדו זכה למנוחה ולא נכלל בסגל הסלסאו, סביר שישוב להרכב במשחק ההכנה הבא ליורו מול סלובניה ביום שלישי, אבל גם בלעדיו זה הסתיים בעוד ניצחון מוחץ לזכות הנבחרת שנחשבת לאחת המועמדות המובילות לזכות באליפות אירופה הקיץ בגרמניה. בהיעדרו של CR7, רוברטו מרטינס עלה בחוד עם גונסאלו ראמוס, בכנפיים שיחקו ברנרדו סילבה ורפאל לאאו ומאחוריהם היו מתאוס נונס וברונו פרננדש. מנגד, יון דאל תומאסון ניסה הרכב התקפי עם דיאן קולוסבסקי, אנתוני אלאנגה, אלכסנדר איסק ו-קטור גויקרס ונחל תבוסה מוחצת. ברנרדו סילבה בישל לרפאל לאאו (24) ולנונס (34), פרננדש קבע 0:3 במחצית מיד עם תחילת תוספת הזמן ולחגיגה הצטרפו בחצי השני ברומה המחליף (57) וראמוס (62), כשבין לבין גויקרס (59) הלוהט וגוסטף נילסון (90) רק צימקו. בסיום 2:5 מוחץ בגימראייש.

רפאל לאאו, שחקן נבחרת פורטוגל. GettyImages
הפורטוגלים הסתערו על הסקנדינבים וסיפקו עוד הצגה/GettyImages

אחווה ביציעים במוסקבה

איטליה - ונצאולה 1:2

קל זה לא היה, אך הסקוואדרה אזורי עשו לבסוף את המוטל עליהם. ג'אנלואיג'י דונארומה הדף פנדל של סלומון רונדון (3), ולאחר מכן העניש בצד השני מתאו רטגי (40). דרווין מאצ'יס (43) איזן, לפני שרטגי השלים צמד מבישול של ז'ורז'יניו (81) וסגר עניין. בעוד שלושה ימים תפגוש איטליה נבחרת דרום אמריקאית נוספת - הפעם אקוודור. ונצואלה עם משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון.

רוסיה - סרביה 0:4

לראשונה מאז תחילת המלחמה עם אוקראינה, ולראשונה מאז מוקדמות היורו בנובמבר 2021, הרוסים פגשו יריבה אירופית שהסכימה לשחק מולם (במשחקיה הקודמים פגשה רוסיה את קירגיסטן, טג'יקיסטן, אוזבקיסטן, איראן, עיראק, מצרים עד גיל 23, קטאר, קמרון, קניה וקובה) - ונראה שהתגעגעו. מילאן גאז'יץ' הורחק כשגרם לפנדל אותו כבש אנטון מירנצ'וק (21), מקסים אוסיפנקו הוסיף (32), אלכסיי מירנצ'וק הצטרף (55) ואיבן סרגייב (90+1) חתם חגיגה גדולה במוסקבה. בעוד ארבעה ימים תארח רוסיה את פרגוואי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully