וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגלן צעיר קפא למוות בפריזר. סבתו קיבלה את הבשורה, התמוטטה ומתה

טרגדיה בארגנטינה: נער בן 13 חזר ממשחק, נכנס למקפיא ומצא בו את מותו. האם מסרה שתי גרסאות, המשטרה חוקרת האם השתתף באתגר ויראלי שעלה לו בחייו

נער בארגנטינה קפא למוות בפריזר אחרי משחק כדורגל/יוטיוב

טרגדיה לא שגרתית בארגנטינה: נער בן 13 שיחק כדורגל עם חבריו וכשחזר הביתה, התלונן בפני אימו על החום הכבד ועל היתושים שמפריעים לו - וחיפש מקום להתקרר בו. שעות לאחר מכן, סבתו של הנער פתחה מקפיא גלידות שברשות המשפחה ומצאה בו את גופתו של הנער.

טיאגו איסמעל היה כדורגלן חובב מהעיר קורדובה בארגנטינה. שלשום שרר באזור חום כבד וכשטיאגו חזר ממשחק כדורגל עם חבריו, הוא נכנס לפריזר וכנראה ננעל בתוכו, או נרדם. אמו סיפרה בבכי לטלוויזיה בארגנטינה: "בסביבות 1:00 בלילה, אמא שלי כיבתה את האורות בבית והחליטה לפתוח את המקפיא. היא בתוכו את בני. כבר לא היה מה לעשות".

בני המשפחה מיהרו להזעיק את אמבולנס וגם את המשטרה. טיאגו הובהל לבית החולים, אבל הרופאים לא היו יכולים להציל אותו וקבעו שהוא מת מדום לב-נשימתי. הטרגדיה לא הגיעה לקיצה שם. כשבני המשפחה סיפרו לסבתא רבתא בת ה-85 של הנער על מותו ועל הדרך בה הלך לעולמו, היא התמוטטה ומתה בעצמה.

בתקשורת המקומית דיווחו שלאם, בלן, יש עבר של הפרעות נפשיות ושהיא סיפקה גרסה נוספת לפיה היא זו שמצאה את בנה. לכן המשטרה עדיין חוקרת את המקרה. אחד הכיוונים שנבדקים הוא האם טיאגו נכנס לפריזר כחלק מאתגר ויראלי ברשתות החברתיות.

הסבתא שלפי הגרסה הראשונית מצאה את גופת נכדה, סיפרה: "לקחנו את הפריזר הזה מעסק שפשט רגל והשארנו אותו לא מחובר לחשמל. אולי טיאגו חיבר אותו כדי להתקרר, אני לא יודעת...".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully