וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטף קרי גדול יותר ממייקל ולברון? ההצהרה המפתיעה של כוכב העבר

עודכן לאחרונה: 21.3.2024 / 20:32

פול פירס השתתף בפודקאסט והפתיע: "ההשפעה של סטף על המשחק היתה גדולה יותר מאשר של מייקל ג'ורדן, לברון ג'יימס וקובי בריאנט"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 21.3/ספורט1

אין עוררין על כך שסטף קרי הוא אחד השחקנים הטובים ביותר שדרכו אי פעם על מגרש הכדורסל, אבל האם צריך להזכיר אותו בנשימה אחת עם לברון ג'יימס, מייקל ג'ורדן וקובי בריאנט? אם שואלים את פול פירס, בהחלט כן.

שחקן העבר האגדי, שזכה באליפות עם בוסטון הגדולה יחד עם קווין גארנט וריי אלן, השתתף בפודקאסט שבו הוא הפתיע עם הצהרה כשאמר: "כל הילדים רוצים להיות סטף. לאיזה שחקן יש השפעה על המשחק כמו סטף? אני מאמין שיש לו השפעה גדולה יותר על המשחק מאשר לברון ג'יימס, מייקל ג'ורדן וקובי בריאנט".

גם לברון ג'יימס התייחס השבוע להשפעתו של קרי על הענף, כשאמר בפודקאסט החדש שלו ושל ג'יי ג'יי רדיק: "הכל השתנה כשסטף נכנס לליגה ב-2008/09. בכוחות עצמו, הוא גרם לכך שאף יתרון לא מובטח. הוא קצת כמו פאט מהומס בפוטבול. כולנו יודעים מה מייקל ג'ורדן עשה, אבל מבחינתי, בכל הנוגע להשפעה על המשחק, מאז שאני רואה כדורסל, סטף ואלן אייברסון השפיעו יותר מכולם. הם שינו את המשחק, ההשפעה שלהם על הילדים עצומה, והם פשוט שני חבר'ה שאתה רוצה לראות ערב אחר ערב".

שחקן לוס אנג'לס לייקרס קובי בריאנט מול שחקן גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי. רויטרס
מי גדול יותר? סטף שומר על קובי בריאנט ז"ל/רויטרס

ההצהרה השנויה במחלוקת של פירס

סטף קרי רושם העונה ממוצעים של 26.8 נקודות, 4.4 ריבאונדים ו-4.9 אסיסטים למשחק, אבל הוא מתקשה להוביל את גולדן סטייט שמקרטעת העונה וממוקמת רק במקום העשירי במערב עם מאזן של 32:36 בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully