וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ראיתי מלאכים שרצו לקחת אותי לגן עדן": הווידוי של נשיא פיפ"א לשעבר

עודכן לאחרונה: 21.3.2024 / 19:07

בריאיון שערך ל"טלגרף", ספ בלאטר שיתף בחוויה המוזרה שעבר לפני ניתוח לב ב-2021: "הם אמרו לי שאני חייב למות, אחרי שלושה חודשים הבנתי שאני עדיין חי"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 21.3/ספורט1

ספ בלאטר היה האיש הכי חזק בכדורגל העולמי בין השנים 1998 ל-2015, אז הוא שימש כנשיא פיפ"א הנצחי. אלא שהקריירה שלו קיבלה תפנית שלילית מאוד כשהוא הואשם בפרשת שוחד גדולה והודח.

בריאיון שהוא ערך ל"טלגרף" הבריטי אמש הוא חשף כמה הוא היה קרוב למוות לאחר שעבר ניתוח בליבו ב-2021. בלאטר בן ה-88 הורדם לפני הניתוח ובמהלך השבוע שבו היה בתרדמת מלאכותית לניתוח הלב, הוא ראה את המוות מקרוב: "היו לי חזיונות והזיות. פגשתי שתי נשים לבנות שטיפלו בי. אמרתי להן שאני לא מוכן למות."

"אני חוויתי הזיות. ראיתי מלאכים שרצו לקחת אותי לגן עדן", הוסיף בלאטר, "הם אמרו לי שאני חייב למות והם מחכים שאעלֶה. בכל זאת אמרתי להם שאני לא מוכן ללכת. פגשתי גם שתי נשים מקסימות לבנות שטיפלו בי בזמן שנחתי על מכשירים והן היו צריכות להחליף משהו".

"הן רצו לקחת אותי לגן עדן. רק מאוחר יותר הבנתי שהייתי קרוב מאוד לטוס עם המלאכים בשמיים. רק אחרי בערך שלושה חודשים, הבנתי שאני עדיין חי!" כך סיפר בלאטר לצהובון האנגלי.

ספ בלאטר נשיא פיפ"א. GettyImages
הוזה בזקנתו. בלאטר/GettyImages

מתברר שזו לא הפעם הראשונה שנשיא פיפ"א לשעבר מתוודה לגבי חוויות מהסוג הזה. בנובמבר 2015, בזמן שהוא הועמד לדין על שחיתות וריחף מעליו איום בכלא על התשלום של 1.8 מיליון יורו שניתן למישל פלאטיני, בלאטר הביע שוב דעות קודרות באופן דומה. זה קרה כשהתעלף ליד הקבר של הוריו.

"הייתי בין מלאכים שרים ובין השטן עם האש. אבל רק המלאכים שמרו עליי". מלידה, נאלצתי להילחם על מנת לשרוד ופחדתי שלא אוכל לחיות: "נולדתי פג. שקלתי רק 1.25 קילוגרמים בלידה. אני יודע שמחלקת היולדות אמרה לאמא שלי שהיא כנראה מלאך."

  • עוד באותו נושא:
  • ספ בלאטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully