וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולנד הביסה את סקוטלנד, קולומביה המשיכה את הרצף מול ספרד

האורנג' לא התקשו במשחק הכנה באמסטרדם עם 0:4 קליל. הקולמביאנים רשמו 0:1 על ספרד בלונדון ורשמו משחק 20 ברציפות ללא הפסד, בכורה לקובארסי. 75 דקות להולאנד בהפסד נורבגיה מול צ'כיה

תקציר: הולנד - סקוטלנד 0:4/ספורט1

בצל משחקי ההכרעה במוקדמות יורו 2024, התקיימו היום (שישי) משחקי ידידות רבים ברחבי העולם.

נורבגיה - צ'כיה 2:1

נורבגיה היתה כישלון מוחלט במוקדמות היורו ושוב תראה טורניר גדול מהבית. היא רצתה לנצח את צ'כיה בפעם השנייה בלבד (ב-8 משחקים בכל המסגרות המאזן עומד על 4 ניחונות צ'כים, 3 תוצאות תיקו וניצחון אחד נורבגי), אבל גם יתרון מוקדם לא הספיק לה לניצחון ביתי. ארלינג הולאנד פתח בחוד וסיכן כמה פעמים את השער, כולל נגיחה עוצמתית בדקה ה-51, אך נעצר אצל השוער. אוסקר בוב, הכישרון בן ה-20 ממנצ'סטר סיטי כבש ראשון למארחים (20), אבל דויד זימה השווה (37) ובדקה ה-85 אנטונין באראק הפך עם בעיטה חופשית יפהפיה לחיבורים הרחוקים. אם השם הזה נשמע לכם מוכר, אז מדובר בחלוץ המחליף של פיורנטינה שכבש בשני המשחקים מול מכבי חיפה בקונפרנס ליג וגרם למעשה להדחת הירוקים.

צפו בניצחון של צ'כיה בנורבגיה

תקציר: נורבגיה - צ'כיה 2:1/ספורט1
ארלינג הולאנד נבחרת נורבגיה. GettyImages
שיחק 75 דקות ולא כבש. הולאנד/GettyImages

הולנד - סקוטלנד 0:4

שתי היריבות הוותיקות נפגשו בפעם ה-21, הפעם ביוהאן קרויף ארנה באמסטרדם. האורנג' ימשיכו במערך שלושת הבלמים שהפך למאוד מזוהה איתם בשנים האחרונות, כשוירג'יל ואן דייק, נתן אקה וסטפן דה פריי פתחו בהרכב. סקוטלנד נתן קמפיין מוקדמות יורו חלומי ותהיה בגרמניה, אבל במשחק הזה היא לא היוותה יריב להולנדים ששייטו לניצחון. קודי גאקפו בישל לטייאני ריינדרס קשרה של מילאן שקבע 0:1 בדקה ה-40 בבעיטה מרחוק וסידר את השני לג'ורג'יניו ויינאלדום (70). ואוט וחהורסט (85) ודונייל מאלן (87) המחליפים הפכו את ההפסד הסקוטי לתבוסה.

קודי גאקפו נבחרת הולנד חוגג. רויטרס
ניצחון קליל. נבחרת הולנד/רויטרס

ספרד - קולומביה 1:0

ניסוי כלים נוסף לספרד לקראת יורו 2024, נערך הפעם בלונדון סטדיום. פאו קובארסי הבלם הצעיר בן ה-17 של ברצלונה נכנס כמחליף בדקה ה-84 וערך הופעת בכורה אצל הלה רוחה, שנראו לא טוב מבחינה התקפית. דה לה פואנטה פתח בהתקפה עם חוסלו מריאל מדריד, אוירסבאל מסוסיאדד וג'רארד מורנו שחקן ויאריאל, אבל הנבחרת מיעטה להגיע למצבים ובדקה ה-61 היא נעקצה משער בודד של דניאל מוניוס, המגן של קריסטל פאלאס שהרגיש בבית בלונדון. קולומביה הציגה סגל די אלמוני למעט לואיס דיאס המצוין מליברפול, אבל האריכה את רצף המשחקים שלה ללא הפסד ל-20. גם ההפסד האחרון היה 1:0 דחוק מול אלופת העולם ארגנטינה במוקדמות המונדיאל לפני יותר משנתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully