וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי מהפך בזק: אוקראינה ניצחה בבוסניה ותפגוש את איסלנד

דרמה בסראייבו: דדיץ' בעט כדור שהוסט על ידי מטביינקו וחדר לרשת (57), אבל ירמצ'וק השווה (85) ובישל לדובביק (88) את ה-1:2 ששלח את האוקראינים למשחק על ההעפלה ליורו שייערך בוורוצלאב

כל השערים מחצי גמר פלייאוף העליה ליורו 2024/ספורט1

העם האוקראיני שסובל מהמלחמה עם רוסיה קיבל קצת נחמה: נבחרת אוקראינה העפילה הערב (רביעי) לגמר הפלייאוף על ההעפלה ליורו אחרי דרמה משוגעת ומהפך בזק שהוביל ל-1:2 בסראייבו על בוסניה. הבוסנים היו עדיפים במחצית הראשונה ונהנו משער עצמי של מטביינקו (57) שקבע 0:1 לבוסניה. אלא שבמקום לאגור ביטחון מהיתרון הזה ולהמשיך לשחק וליזום, בוסניה פינתה את הבמה לאוקראינה ובדקה ה-81 הגיע הרגע המשמעותי של המשחק. רומן ירמצ'וק נכנס לכר הדשא ואחרי ארבע דקות סידר לנבחרתו את ה-1:1. שלוש דקות בלבד חלפו עד שחלוץ ולנסיה מצא את ארטיום דובביק חלוץ ג'ירונה שנגח את ה-1:2 הדרמטי.

אוקראינה, שנהנית מדור שחקנים מצוין, יכולה כעת להתכונן למשחק הגדול שלה ביום שלישי, לצערנו נגד איסלנד ולא נגד ישראל על הזכות להעפיל ליורו. אוקראינה הוגרלה כמארחת, אך היא לא יכולה לארח בגלל המלחמה והמשחק נגד האיסלנדים יתקיים בוורוצלאב שבפולין. ובוסניה? היא שוב בועטת בדלי ובדומה לישראל, מאבדת יתרון בצורה שלומיאלית וגם את הראש.

שחקני נבחרת אוקראינה חוגגים. רויטרס
מרחק ניצחון מהיורו. שחקני אוקראינה חוגגים/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 38: אדין דז'קו קיבל כדור עומק מקולאשינץ ונותר חופשי ברחבה, אבל מזווית קשה בעט לשמיים.

דקה 43: אמאר דדיץ' חתך מימין לשמאל ובעט החוצה. הבוסנים שולטים ומסוכנים יותר.

דקה 57: גול! בוסניה עלתה ל-0:1 קריטי ודי מוצדק. דדיץ' חדר לרחבה ובעט כדור שפגע במטביינקו, שהסיט את הכדור לשערו הוא.

דקה 83: אדין דז'קו מצא את עצמו במצב נוח מאוד בתוך הרחבה, אבל בעט לגופו של השוער.

דקה 85: גול! אחרי ההחמצה של דז'קו, הגיע העונש של אוקראינה. קונופלייה שלח כדור רוחב לירמצ'וק, שנותר בלתי מכוסה ודחק פנימה כדי לקבוע 1:1. האם אנחנו בדרך להארכה?

אדין דז'קו שחקן נבחרת בוסניה לפני איליה זבארני שחקן נבחרת אוקראינה. רויטרס
פספס הזדמנות אחרונה לעלות ליורו. דז'קו/רויטרס

הרכבים

בוסניה: איברהים שחיץ', סיאד קולאשינץ, דניס חדז'קאדוניץ', אנל אחמדהוג'יץ', יוסוף גזיבגוביץ', חאריס חאיירדינוביץ', גויקו צימירוט, ארמדין דמירוביץ', ראדה קרוניץ', אמאר דדיץ', אדין דז'קו.

אוקראינה: אנדריי לונין, יוכים קונופליה, איליה זבארני, ניקולה מטביינקו, ויטלי מיקולנקו, ולדימיר בראזקו, ויקטור ציגנקוב, גאורגי סודאקוב, אולכסנדר זינצ'נקו, מיכאילו מודריק, ארטיום דובביק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully